Vacature Customer Support Specialist

Customer Support Specialist in Nijmegen

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een specialist in webhosting. De vestiging waar jij werkzaam zal zijn is gevestigd in Nijmegen en tevens het hoofdkantoor. Die locatie is goed te bereiken met de auto en het openbaar vervoer. Onze opdrachtgever heeft ook vestigingen in Hoofddorp en Valkenswaard. De vestiging in Nijmegen telt 40 werknemers die voornamelijk vanuit huis werken. De faciliteiten op kantoor zijn goed geregeld. Er is een koffiebar, koelkast etc. Ook hebben ze zelfs een pingpongtafel waar op vrijdagmiddagen regelmatig gepingpongd wordt! Verder bestaat het team in Nijmegen uit een gezellige samenstelling van mensen. Ze lunchen regelmatig samen en houden de lijntjes kort.

Functieomschrijving

Topvacature-alert!

Voor onze opdrachtgever, één van de meest snel groeiende Managed Hosting aanbieders in Nederland, zijn we per direct op zoek naar een Customer Support Specialist. Deze functie is in overleg 32 tot 40 uur, waarbij je de mogelijkheid krijgt om 2 dagen op kantoor en 3 dagen thuis te werken! Hoe flexibel is dat!

Als Customer Support Specialist ben je in contact met de doelgroep van de opdrachtgever, digital agencies, developers en webshop eigenaren. De support collega’s zitten elke dag klaar om klanten te voorzien van de beste oplossingen en adviezen. Als Customer Support Specialist begrijp je de behoefte van de klant als geen ander. Hierbij ben je tevens verantwoordelijk voor:

  • Het te woord staan van klanten via telefoon, chat en mail;
  • Het beantwoorden van eenvoudige technische vragen en het zoeken naar oplossingen;
  • Het ondersteunen bij technische handelingen, zoals upgrades, migraties en het instellen van beveiligingscertificaten;
  • Het meedenken over de producten en dienstverlening.

Wanneer jouw dag start, kan het zo zijn dat je collega al een uur aan het werk is. Andersom kan natuurlijk ook. De supporttijden zijn tussen 8.00 uur en 18.00 uur. Je werkt 8 uur per dag. Jouw dag kan er als volgt uitzien: Na een bakje koffie log je in op het systeem en zet je de telefoon aan. In het ticketsysteem behandel je de oudste ticket eerst. Een klant heeft problemen met het installeren van een beveiligingscertificaat en je gaat uitzoeken waar dit aan kan liggen. Om half 10 is de ‘Dagstart’, in deze meeting bespreek je wat je te doen hebt vandaag en kan je sparren met collega's over bepaalde complexe vragen waar je hulp bij nodig hebt. Je hebt bijvoorbeeld een afspraak gepland staan voor een migratie van een website en de upgrade van een pakket voor de klant. Na de lunch krijg je veel telefoontjes. Een klant ervaart problemen met een WordPress-plugin, die zijn website vertraagt. Je gaat uitzoeken of je hiervoor een oplossing kunt vinden of je collega's van de technische support moet inschakelen om de klant te kunnen helpen. Op een rustiger moment daag je jouw collega uit voor een potje tafeltennis, om even een paar minuten goed te strekken, zodat je er daarna nog even goed tegenaan kunt.

Bij deze functie werk je de eerste periode vooral op kantoor. Naarmate je langer in dienst bent, is er de mogelijkheid om vanuit huis te gaan werken.

Functie-eisen
  • Je hebt affiniteit met - / interesse in ICT;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je kunt informatie duidelijk overbrengen en blijft kalm en positief in alle klantcontacten;
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen diverse systemen, klantvragen en oplossingen en behoudt hierin ten alle tijde het overzicht;
  • Werkt graag in een dynamische omgeving met veel afwisseling;
  • Hebt ongeveer 2 jaar relevante ervaring in klantenservice en/of ICT service desk;
  • Je wilt graag knallen en jezelf ontwikkelen.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salarisaanbod op basis van jouw ervaring en kennis in de range van 2350,- tot 2900,- euro bruto, bij fulltime werken;
  • Een laptop van de zaak;
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Internetvergoeding;
  • Thuiswerkvergoeding;
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Pensioen;
  • 26 vakantiedagen en mogelijkheid om bij te kopen;
  • Kilometervergoeding;
  • Een eager, trots en betrokken team van collega’s.


Functie:2e lijns support medewerker
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2900 – 2900
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via l.dijkstra@werk.olympia.nl of Lars Dijkstra. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Customer Support Specialist Olympia 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures