Vacature Receptie medewerker

Receptie medewerker in Nijmegen

Als receptie medewerker ga jij aan de slag bij gemeente Nijmegen. Hier sta jij elke dag klaar om interne en externe gasten met een glimlach te ontvangen. Zo zorg jij voor een warm en vriendelijk welkom bij de gemeente.

Maar jouw taken aan de receptie gaan verder dan dat, zoals:

  • Je ontvangt leveranciers en wijst ze vriendelijk de weg naar de juiste persoon
  • Pakketjes en bloemen neem je aan en handel je netjes af
  • Bij huwelijksplechtigheden ondersteun je als gastvrouw/gastheer en je leest mogelijk de huwelijksakte voor
  • Je deelt fiets-, scooter- en autosleutels uit, samen met bezoekerspassen en mobiliteitspassen
  • Ook beantwoord je de noodtelefoon en voer je taken uit in noodgevallen (BHV)

Solliciteer vandaag nog en wordt de glimlach achter de receptie van gemeente Nijmegen! Je hebt een flexibele werkweek van 8 tot 16 uur, van maandag tot vrijdag, met werktijden tussen 07:00 en 17:00 uur. Start in juli voor 6 maanden met kans op verlenging.



Functie:receptionist, Receptie medewerker
Startdatum:29-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2288 – 2650
Uren per week:12 – 16

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Driessen via arnhem@driessen.nl of 026-2042411. Of bezoek hun website https://www.driessen.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Receptie medewerker Driessen 29-05-2024

Bekijk ook andere vacatures