Vacature Medewerker Servicedesk

Medewerker Servicedesk in Nijmegen

Medewerker Servicedesk

Parttime

  • Nijmegen

  • Kantoor

  • 24 - 32 uur

Solliciteer

Deel op social media:

Medewerker Servicedesk

Nijmegen

Kantoor

24 - 32 uur

Solliciteer

Kun jij als geen ander overzicht bewaren? Is gemakkelijk contact leggen met collega's, klanten en leveranciers geen probleem voor jou? Dan zijn wij bij HANOS Nijmegen erg benieuwd naar jou!

Wat ga je doen?

Als Medewerker Servicedesk heb je een veelzijdige rol binnen HANOS. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een optimale verwerking van de orders. Je hebt in deze functie veelvuldig contact met onze klanten, leveranciers en je collega's. Verder:

  • Ben je hét telefonisch aanspreekpunt en heb je dagelijks persoonlijk contact met klanten en leveranciers
  • Vertaal je vragen vlot om in adviezen en oplossingen
  • Houd jij je naast het maken van offertes ook bezig met het informeren van klanten inzake leveringsproblemen en stel je alternatieve producten voor bij manco's
  • Verwerk je administratief de retour- en pakbonnen
  • Uiteraard ondersteun je de afdeling orderintake ook bij de dagelijkse werkzaamheden
  • Kortom, met jouw ervaring til je de Servicedesk naar een nóg hoger niveau!

Ben jij diegene die wij zoeken?

  • Je hebt minimaal een opleiding op secundair niveau in een relevante afstudeerrichting
  • Je hebt een sterke affiniteit met de horeca
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Je hebt, bij voorkeur, enige ervaring met SAP
  • Door het directe contact met onze klanten ben jij ons visitekaartje.
  • je vind het niet erg om periodiek op zaterdag te werken.

Wat wij jou bieden

  • Een goed salaris
  • Diverse aanvullende bedrijfsregelingen (zoals regeling fietsplan, bedrijfsfitness en een collectieve ziektekostenverzekering)
  • Een uitstekende bedrijfspensioenregeling
  • Een baan waarin jij het verschil maakt
  • Een geldbonus voor elke kandidaat die jij aandraagt bij HANOS
  • Veel ontwikkelingsmogelijkheden via de HANOS Academie
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Last but not least, met korting winkelen bij HANOS!

Solliciteren?

Ben jij net zo enthousiast over deze vacature als wij?

Neem gerust contact met ons op via [email protected] of via +31 (0)55 5294 390.

Wat ga je doen?

Als Medewerker Servicedesk heb je een veelzijdige rol binnen HANOS. In deze functie ben je verantwoordelijk voor een optimale verwerking van de orders. Je hebt in deze functie veelvuldig contact met onze klanten, leveranciers en je collega's. Verder:

  • Ben je hét telefonisch aanspreekpunt en heb je dagelijks persoonlijk contact met klanten en leveranciers
  • Vertaal je vragen vlot om in adviezen en oplossingen
  • Houd jij je naast het maken van offertes ook bezig met het informeren van klanten inzake leveringsproblemen en stel je alternatieve producten voor bij manco's
  • Verwerk je administratief de retour- en pakbonnen
  • Uiteraard ondersteun je de afdeling orderintake ook bij de dagelijkse werkzaamheden
  • Kortom, met jouw ervaring til je de Servicedesk naar een nóg hoger niveau!


Functie:servicedesk medewerker
Startdatum:24-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Hanos via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Medewerker Servicedesk Hanos 24-04-2024

Bekijk ook andere vacatures