Vacature Klantenservice medewerker zakelijk, solliciteer zonder CV, ABN AMRO

Klantenservice medewerker zakelijk, solliciteer zonder CV, ABN AMRO in Nijmegen

Functieomschrijving

Een baan die bij je toekomst past in plaats van je verleden! Op deze uitdagende en unieke klantenservice functie solliciteer je niet op de traditionele manier met je cv. Wij dagen je uit om een aantal kleine games te doorlopen die bepalen of jij gaat uitblinken op deze functie.

Je komt te werken bij een van de grootste banken van Nederland. ABN AMRO is op zoek naar nieuwe klantenservice medewerkers op de afdeling Zakelijke Contacten. Je kan in juli 2024 of later starten. Als klantenservice medewerker werk je hybride: een combinatie van thuiswerken en werken op kantoor. Wil je meer informatie weten over de procedure? Lees dan snel verder.

wat bieden wij jou
  • Startsalaris € 15,- en binnen 6 maanden € 16,-
  • Je start met een betaalde training van 4 weken
  • Contract naar keuze, 24 tot 36 uur per week
  • WFT-basis behalen op kosten van Randstad
  • Thuiswerken en minimaal 1x per week naar kantoor
  • Na een half jaar al kans op contract bij ABN AMRO!
wie ben jij

Als klantenservice medewerker op de afdeling Business Contacts ben jij het eerste aanspreekpunt voor diverse zakelijke klanten. Door jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling zorg jij voor de juiste klantbeleving. Jij bent de klantenservice medewerker die we zoeken omdat:

  • Je minimaal een MBO4 diploma hebt
  • Je de Nederlandse en Engelse taal goed beheerst
  • Je ervan houdt om met mensen in contact te staan
  • Je een behulpzame instelling hebt en het leuk vindt om problemen op te lossen
  • Je affiniteit met ondernemerschap hebt
wat ga je doen

Tijdens dit sollicitatieproces zullen wij je vragen om een aantal korte games te spelen. Deze games geven je de kans om je potentieel, talenten en persoonlijkheid te laten zien.

Zo kunnen we iedereen die solliciteert gelijke kansen bieden. Dit doen we door iedereen te beoordelen op basis van objectieve, wetenschappelijk bewezen inzichten in plaats van op onderbuikgevoel.

Omdat we veel waarde hechten aan persoonlijke groei en transparantie, zullen we de resultaten van de test na voltooiing naar je toesturen per mail.

Bij ABN AMRO bellen zzp’ers, de mkb en grootzakelijke klanten naar jou als zij vragen hebben over dagelijkse bankzaken. Dit zouden diverse vragen kunnen zijn over bijvoorbeeld: internetbankieren, de app, betaalpassen, overboekingen of wijzigingen in het bedrijf. Zo werk je altijd vanuit het belang van de klant en de toekomst van de bank. De klant wil graag geholpen worden, en met jouw oog voor verbetering kan jij daar een bijdrage aan leveren.

  • Je neemt de telefoon op en bent hiermee het eerste aanspreekpunt van klanten die met een vraag zitten over hun bankzaken
  • Je luistert aandachtig naar de vraag van de klant en probeert deze vervolgens zo goed mogelijk te helpen
  • Je doet kennis op over zakelijke bankzaken
waar ga je werken

Binnen ABN AMRO is de functie zakelijk klantenservice medewerker vaak het vertrekpunt voor een mooie carrière. Bij ABN AMRO en Randstad staat jouw persoonlijke ontwikkeling centraal. Een vervolgstap kan bijvoorbeeld een coachende- en ondersteunende rol binnen de afdeling Business Contacts zijn. Je kunt dan bijvoorbeeld ook nieuwe collega’s gaan inwerken. Wil je WFT's behalen? Ook dat kan! Samen met jouw teamlead stel jij een eigen ontwikkelpad samen en kun je naar een intern ABN AMRO contract toewerken.

Maar hoe ziet het proces er uit voordat je kan beginnen? Hieronder een opsomming zodat je weet waar je aan toe bent:

  • Nav je sollicitatie krijg je een uitnodiging voor het Game Based Assessment en ga je aan de slag met de games (ongeveer 30 minuten)
  • Na het afronden van het assessment neemt onze recruiter contact met je op om samen met jou je resultaten te bespreken. Daarnaast is de recruiter benieuwd naar wie jij bent en waar jij naar op zoek bent.
  • Is zowel de recruiter als jij enthousiast? Dan ga je op gesprek bij de bank!
sollicitatie

Ben je enthousiast over deze functie bij ABN AMRO? Klik dan op de sollicitatieknop! Als je solliciteert, zal je een persoonlijke mail ontvangen met een link naar het Game Based Assessment. Wil je toch liever volgens de traditionele weg solliciteren door middel van je CV? Ook dat kan! Geef dit aan in je motivatie.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:medewerker klantencontactcentrum
Startdatum:30-05-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:HAVO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:16 – 16
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via quinten.themmen@nl.randstad.com of Quinten Themmen. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Klantenservice medewerker zakelijk, solliciteer zonder CV, ABN AMRO Randstad 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures