Functieomschrijving
Voor ABN AMRO zijn wij op zoek naar een klantenservice medewerker voor zakelijke ondersteuning. Je gaat daarbij zzp'ers, de mkb en grootzakelijk klanten in Nijmegen helpen. Heb jij affiniteit met ondernemers, ben jij klantgericht en wil jij de beste service verlenen? Dan kan! Solliciteren kan nu via je CV of een game. Je start 27 mei of later als klantenservice medewerker zakelijk. Je hebt geen WFT nodig!
wat bieden wij jouAls klantenservice medewerker op de afdeling Business Contacts ben jij het eerste aanspreekpunt voor diverse zakelijke klanten. Door jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling zorg jij voor de juiste klantbeleving. Jij bent de klantenservice medewerker zakelijk die we zoeken omdat:
Bij ABN AMRO bellen zzp’ers, de mkb en grootzakelijke klant naar jou als zij vragen hebben over dagelijkse bankzaken. Dit zouden diverse vragen kunnen zijn over; internetbankieren, de app, betaalpassen, overboekingen of wijzigingen in het bedrijf. Zo werk je altijd vanuit het belang van de klant en de toekomst van de bank. De klant wilt graag professioneel en secuur geholpen worden en met jouw oog voor verbetering kan jij daar een bijdrage aan leveren.
Binnen ABN AMRO is de functie zakelijk klantenservice medewerker vaak het vertrekpunt voor een mooie carrière. Bij ABN AMRO en Randstad staat jouw persoonlijke ontwikkeling centraal. Een vervolgstap kan bijvoorbeeld een coachende- en ondersteunende rol binnen afdeling zijn. Je kunt dan ook nieuwe collega’s gaan inwerken. Wil je WFT's behalen? Dat kan ook! Samen met jouw teamlead stel jij een ontwikkelpad samen en kun je naar een intern ABN AMRO contract toewerken. Je komt te werken op de afdeling Business Contacts in Nijmegen.
Maar hoe ziet het proces er uit voordat je kan beginnen? Hieronder een opsomming zodat je weet waar je aan toe bent:
Ben jij nieuwsgierig naar meer? Of klinkt dit als jouw volgende stap? Reageer nu door op de knop ‘Solliciteren’ te klikken. Upload je CV en vergeet niet een korte, persoonlijke motivatie achter te laten waarom jij de beste kandidaat bent voor de functie!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | technisch medewerker klantenservice |
Startdatum: | 16-04-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 16 – 16 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via bo.kooistra@nl.randstad.com of Bo Kooistra. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.