Vacature Teammanager Huisvesting en Sturing en Control (32 – 36 uur)

Teammanager Huisvesting en Sturing en Control (32 – 36 uur) in Nijmegen

Functieomschrijving

Je managet de teams Huisvesting en Sturing en Control bij een grote overheidsorganisatie in Gelderland. Daarnaast zorg je voor de strategische afstemming tussen de behoefte van de opdrachtgevers en afnemers en de dienstverlening van beide teams.

Omschrijving van de opdrachtgever:

Binnen deze grote overheidsorganisatie in Gelderland werken 1.500 medewerkers aan een mooie, schone en welvarende omgeving. Voor de afdeling Facilitaire Dienstverlening (FD) zoeken wij een teammanager, die stuurt op de functionele en HRM-aspecten van de teams Huisvesting en Sturing en Control.

De afdeling FD levert integrale faciliteiten aan de provinciale bestuurlijke en ambtelijke organisatie. Het team Huisvesting bestaat uit 12 medewerkers verdeeld over de clusters Technisch beheer, Ruimte & Inrichting en Contractbeheer. Samen zorgen zij voor een schone, gezonde, veilige en functionele werkomgeving. Binnen het team Sturing en Control zorgen 4 medewerkers voor afdelingsbrede beleidsondersteuning en advisering, het begeleiden en ondersteunen van projecten en processen, team- en afdelingsoverstijgende activiteiten.

Als teammanager draag je bij aan het versterken van elkaar en rapporteer successen en resultaten aan de opdrachtgever of afdelingsmanager.

Wat ga je doen:

  • Je stuurt op functionele en HRM-aspecten van beide teams.
  • Je stuurt op resultaten, prioriteiten en planning van de teams.
  • Je faciliteert, coacht en draagt bij aan de ontwikkeling van de medewerkers binnen de teams.
  • Je voert werkzaamheden uit in afstemming en samenhang met het algemene managementteam van FD.
  • Je zorgt voor verschillende producten en voorzieningen op het gebied van huisvesting.
  • Je voert onderzoeken naar complexe vraagstukken uit en zorgt voor de implementatie hiervan. Dit doe je op een wijze die bijdraagt aan het realiseren van doelstellingen in een breed en complex speelveld.
  • Je vindt aansluiting en samenwerking tussen de bedrijfsvoeringafdelingen.

Wij vragen:

  • Je hebt een hbo-opleiding afgerond, aangevuld met meer dan 5 jaar leidinggevende werkervaring.
  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring (opgedaan van 2014 – heden) als integraal leidinggevende van professionals van minimaal 2 verschillende teams.
  • Je hebt ervaring met eigendom van vastgoed binnen facilitaire organisaties.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring binnen het facilitaire vakgebied of met huisvesting en verduurzaming. Daarbij ben je goed op de hoogte van innovatie en ontwikkelingen op deze onderwerpen en kunt dit aantonen met praktijkvoorbeelden.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring als integraal leidinggevende binnen een afdeling Bedrijfsvoering.
  • Je hebt bij voorkeur managementervaring bij of voor een decentrale overheidsorganisatie.

Standplaats:

Gelderland, minimaal 3 dagen per week op kantoor in Arnhem

Wij bieden:

De functie is per begin juli aanstaande beschikbaar voor 32 - 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging (2 x 6 maanden).

Functie-eisen

-

Sollicitatieprocedure

Ja, ik ben geïnteresseerd!

Reageer vóór maandag 3 juni 12.00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl. Ons referentienummer is 24239. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.

Over PIA:

PIA (Project Interim Advies B.V.) is jouw professionele partner op het gebied van persoonlijke loopbaanontwikkeling en projectmatige kennis- en kundevraagstukken. We richten ons op hoger opgeleiden die graag hun bijdrage willen leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

Onze professionals worden ingezet bij het oplossen van bedrijfskundige of technische vraagstukken binnen diverse (project)organisaties en het bedrijfsleven. PIA staat garant voor een zorgzame plaatsing van project- medewerkers, waarbij de veiligheid en gezondheid van de medewerker voorop staat.

Door de veranderende verhoudingen op de arbeidsmarkt, gaat de projectmatige inzet van specialistische kennis een steeds belangrijkere rol spelen bij de algehele bedrijfsvoering. PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid en kent een uitgebreid netwerk van opdrachtgevers en professionals. Met een eerlijke en transparante handelswijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking.



Functie:Leidinggevende functies op het gebied van professionele diensten, niet elders geclassificeerd
Startdatum:17-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HAVO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Project Interim Advies via info@PIA.nl of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Teammanager Huisvesting en Sturing en Control (32 – 36 uur) Project Interim Advies 17-05-2024

Bekijk ook andere vacatures