Vacature Financieel medewerker

Financieel medewerker in Nijmegen

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een specialist in webhosting. De vestiging waar jij werkzaam zal zijn is gevestigd in Nijmegen en tevens het hoofdkantoor. Die locatie is goed te bereiken met de auto en het openbaar vervoer. Onze opdrachtgever heeft ook vestigingen in Hoofddorp en Valkenswaard. De vestiging in Nijmegen telt 40 werknemers die voornamelijk vanuit huis werken. De faciliteiten op kantoor zijn goed geregeld. Er is een koffiebar, koelkast etc. Ook hebben ze zelfs een pingpongtafel waar op vrijdagmiddagen regelmatig gepingpongd wordt! Verder bestaat het team in Nijmegen uit een gezellige samenstelling van mensen. Ze lunchen regelmatig samen en houden de lijntjes kort.

Functieomschrijving

TOPVACATURE ALERT!

Voor onze opdrachtgever, een specialist in webhosting, zijn we per direct op zoek naar een financieel medewerker! Je zult hierbij direct op contract gaan bij de opdrachtgever. In eerste instantie krijg je een contract voor een half jaar. Bij goed functioneren is er kans op een langer dienstverband. Tevens krijg je een veelzijdige rol waarbij je zelfstandig te werk kan gaan. Ook is er de ruimte om twee dagen op kantoor te werken, en drie dagen hybride. Je kunt zelfs (deels) hybride worden ingewerkt! Het is verder belangrijk dat je leergierig bent, jezelf graag vastbijt in opdrachten en een beetje pit hebt. Je takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Debiteuren/incassobeheer;
  • Opstarten van incassotrajecten;
  • Herinneringen/aanmaningen opstellen en versturen;
  • Het beantwoorden van generieke factuurvragen;
  • Het inboeken van credits;
  • Betalingsregelingen afstemmen binnen de gestelde kaders;
  • Verwerken van opzeggingen.

Je inwerktraject ziet er als volgt uit. Alvorens je start, krijg je van onze opdrachtgever een e-mail met informatie over hun kantoorhandboek, reglementen en pensioenen. Tevens ontvang je een trui met het logo van de opdrachtgever. De eerste paar weken komt er veel op je af. Onze opdrachtgever werkt met meerdere administratieve systemen die je moet leren kennen. Je wordt ingewerkt door een ervaren medewerker van onze opdrachtgever. De eerste weken ga je vooral veel meekijken, waarbij je stukje bij beetje steeds meer opdrachten en taken zal gaan oppakken tot je op den duur zelfstandig te werk kan gaan.

Functie-eisen
  • Je hebt ervaring en affiniteit met financiële werkzaamheden;
  • Je bent voor minimaal zes maanden beschikbaar;
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar;
  • Je kunt informatie goed overbrengen en blijft kalm en positief in alle vormen van klantcontact.
Arbeidsvoorwaarden
  • Direct op contract bij een groeiende onderneming met ambitie;
  • Een salaris tussen €2.350 en €2.750 bruto op basis van 40 uur;
  • Hybride werken zodat je werken en privé goed op elkaar kunt afstemmen;
  • Een laptop van de zaak;
  • Internetvergoeding;
  • Thuiswerkvergoeding;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 26 vakantiedagen en mogelijkheid om bij te kopen;
  • Deelname tot events georganiseerd door onze opdrachtgever.


Functie:financieel-administratief medewerker
Startdatum:16-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2750 – 2750
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via l.dijkstra@werk.olympia.nl of Lars Dijkstra. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Financieel medewerker Olympia 16-05-2024

Bekijk ook andere vacatures