Als receptie medewerker ga jij aan de slag bij gemeente Nijmegen. Hier sta jij elke dag klaar om interne en externe gasten met een glimlach te ontvangen. Zo zorg jij voor een warm en vriendelijk welkom bij de gemeente.
Maar jouw taken aan de receptie gaan verder dan dat, zoals:
Solliciteer vandaag nog en wordt de glimlach achter de receptie van gemeente Nijmegen! Je hebt een flexibele werkweek van 8 tot 16 uur, van maandag tot vrijdag, met werktijden tussen 07:00 en 17:00 uur. Start in juli voor 6 maanden met kans op verlenging.
Functie: | receptionist, Receptie medewerker |
Startdatum: | 29-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 2288 – 2650 |
Uren per week: | 12 – 16 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Driessen via arnhem@driessen.nl of 026-2042411. Of bezoek hun website https://www.driessen.nl/.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.