Vacature Manager Service

Manager Service in Nijmegen

"JOUW MEDEWERKERS OP DE EERSTE PLAATS ZETTEN, ZODAT ZIJ DE BEZOEKER OP DE EERSTE PLAATS KUNNEN ZETTEN

"

Het script

Stel je voor… Jij bent Manager Service en operationeel verantwoordelijk op de vloer van jouw theater. Je bent een inspirerend leider voor het team en de ogen en oren van de Manager Theatre. Samen met je crew hebben jullie één missie; er alles aan doen om bezoekers de beleving van hun leven te geven.

Komt er een twinkeling in je ogen als je vertelt over hoe je de verwachting van de bezoeker hebt overtroffen? Kun jij service employees veilig laten voelen en ze motiveren het meeste uit zichzelf te halen? Als je jouw rol vol passie kunt vertolken, voel je je echt thuis bij Pathé.

De rol

  • Operationele aansturing van het team
  • Medewerkers coachen & motiveren
  • Het voeren van functionerings-/beoordelingsgesprekken
  • Leiden van grote bezoekersstromen
  • Afhandelen klachten en/of storingen
  • Meedenken in het verbeteren van de bezoekersbeleving
  • Focus op eigen specialisme (Bijvoorbeeld events, horeca, HR)

De Manager Service stuurt het team op de vloer aan als een geboren leider en zorgt voor ervoor dat zij de beste service kunnen bieden. Vindt er een storing plaats? Dat is geen probleem, binnen no time staan de juiste mensen op de juiste plek en kan de storing worden verholpen. Naast de operationele aansturing coacht de manager het team, geeft feedback en gaat in gesprek. Daarnaast werkt de Manager Service nauw samen met de andere managers uit het managementteam en samen zorgen zij dat de bioscoop altijd blijft door ontwikkelen. Geen dag is hetzelfde. Als één team creëren zij samen de aller beste filmbeleving voor de bezoekers en dragen op die manier bij aan het succes van Pathé.

Een goede invulling van de rol wordt uiteraard ook goed beloond, denk aan:

  • Een passend salaris.
  • 8% vakantiegeld.
  • 25 vakantiedagen.
  • Uiteraard: een moviecard! (onbeperkt naar de film mét eventueel een +1).
  • Reiskostenvergoeding (NS-business card of kilometervergoeding).
  • Pensioenregeling via PNO media.
  • Jaarlijkse bonus, gebaseerd op jouw prestaties en die van Pathé.
  • Opleiding- en ontwikkelmogelijkheden; aan de hand van onze opleidingskalender en onbeperkt toegang tot het e-learning platform Goodhabitz.
  • Heel veel enthousiaste collega's waarmee we los van werk ook leuke activiteiten doen: borrels, sluitdrankjes, sportevenementen, personeelsvoorstellingen.


Functie:service manager
Startdatum:29-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3016 – 4081
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Manager Service Pathé Theatres 29-02-2024

Bekijk ook andere vacatures