Vacature Front Office Manager

Front Office Manager in Nijmegen

Friesland

  • EuroParcs Hindeloopen

Utrecht

  • EuroParcs De Utrechtse Heuvelrug

Noord-Brabant

  • EuroParcs Kaatsheuvel
  • EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen

Limburg (BE)

  • EuroParcs Hoge Kempen

Clervaux

  • EuroParcs Kohnenhof

Drenthe

  • EuroParcs Ruinen
  • EuroParcs De Wiltzangh

Antwerpen

  • EuroParcs Zilverstrand

Flevoland

  • EuroParcs Zuiderzee

  • Alle campings

  • Nederland

  • Oostenrijk

  • België

  • Luxemburg (land)

  • Karinthië

    • EuroParcs Wörthersee
    • EuroParcs Hermagor-Nassfeld
  • Limburg (BE)

    • EuroParcs Hoge Kempen
  • Drenthe

    • EuroParcs Ruinen
  • Clervaux

    • EuroParcs Kohnenhof
  • Flevoland

    • EuroParcs Zuiderzee
  • Antwerpen

    • EuroParcs Zilverstrand

NL

Geplaatst op vr 7 jun 2024 - Resorts

Front Office Manager - Omgeving Nijmegen

Linden, Nederland

38 uur per week

MBO

Haal jij je energie uit het hebben van contacten met gasten en collega's? Weet jij goed overzicht te houden en collega's aan te sturen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Front Office Manager ben je samen met jouw collega's verantwoordelijk voor een gastvrij en professioneel ontvangst van alle gasten. Bij aankomst op het park komt de gast met jullie als eerste in contact en daardoor zijn jullie hét visitekaartje van EuroParcs Group. Je bent verantwoordelijk voor het aansturen en inwerken van nieuwe collega's. Door jouw toegankelijke houding en expertise, weten collega's dat zij altijd bij jou terecht kunnen met al hun vragen. Je voert functioneringsgesprekken en bent goed op de hoogte wat er in het team speelt. Samen weten jullie een geweldige receptie neer te zetten waardoor de gast zijn/haar vakantie met een onbezorgd gevoel kan beginnen!

EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen is gelegen aan het gelijknamige natuurgebied. Vanuit hier kun je zo het water op en via de open vaarverbinding met de Maas de wijde omgeving intrekken. Daarnaast kun je al wandelend of fietsend genieten van de Mookerheide of een bezoekje brengen aan Nijmegen, de oudste stad van Nederland. Op het vakantiepark zelf vind je 120 luxe chalets en villa's met een bescheiden aanbod aan faciliteiten. Het monumentale centrumgebouw huisvest de receptie, een knus restaurant en gezellig café. Samen met jouw team bouw je verder aan het succes van het park!

Verder bestaan je taken uit:

  • Aansturen van jouw collega's op de receptie en alles dat hierbij hoort, zoals het maken van een rooster en het voeren van functioneringsgesprekken;
  • Optimaliseren van bedrijfsprocessen en uitvoeren van het personeelsbeleid in samenspraak met de parkmanager of regiomanager;
  • Het zorgen voor een correcte en daadkrachtige klachtenafhandeling;
  • De schoonmaak- en technische dienst informeren over werkzaamheden en klachten;
  • Alle voorkomende administratieve werkzaamheden;
  • Controleren van de handelingen in het boekingssysteem.

Wie zoeken wij?

Iemand met een vriendelijke lach, die zorgt voor een professioneel ontvangst. In verband met alle verantwoordelijkheden die bij deze functie komen kijken, ben jij woonachtig in de omgeving en in bezit van een rijbewijs. Doordat er ook administratieve werkzaamheden bij komen kijken, gaan wij ervan uit dat werk met Microsoft Office, Excel en Word niet nieuw voor je is.

Verder vragen wij:

  • Een afgerond MBO-diploma;
  • Minimaal 1 jaar leidinggevende ervaring in een toeristische omgeving;
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal;
  • Fulltime beschikbaar (38 uur per week).

Wat bieden wij?

Een afwisselende baan in een vakantiesfeer! Geen dag op het park is hetzelfde en met jouw werkzaamheden heb je direct impact op de vakantiebeleving van onze gasten. Op het park werk je samen met een stel gezellige collega's in een open en informele bedrijfscultuur. Kortom, op EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen hoef jij je niet te vervelen!

Verder bieden wij:

  • Afhankelijk van je ervaring en capaciteiten een salaris tussen de €2.665,- en €3.355,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband (38 uur);
  • 8% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen per jaar op basis van een fulltime dienstverband;
  • Personeelskorting op het verblijf bij EuroParcs (keuze uit alle parken);
  • In eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar;
  • De mogelijkheid om door te groeien binnen ons bedrijf!

_
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.__

Contact



Functie:front office manager
Startdatum:07-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2665 – 3355
Uren per week:38 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Europarcs via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Front Office Manager Europarcs 07-06-2024

Bekijk ook andere vacatures