Vacature Backoffice medewerker burgerzaken

Backoffice medewerker burgerzaken in Nijmegen

Functie-eisen Voor deze rol is het essentieel dat je ervaring hebt opgedaan binnen de overheidssector, bij voorkeur op het gebied van burgerzaken bij een gemeente. Als teamspeler ben je proactief en beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden. Als veelzijdige medewerker burgerzaken streef je voortdurend naar verbetering. Je herkent knelpunten tijdens je werkzaamheden en brengt deze ter sprake binnen je team, met suggesties voor mogelijke verbeteringen.

Daarnaast heb jij:

  • Je hebt minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring binnen Burgerzaken bij een gemeente.
  • Bekendheid met gemeentelijke systemen zoals Key2Burgerzaken iBurgerzaken
FunctieomschrijvingAls backoffice medewerker burgerzaken bij de gemeente speel je een cruciale rol achter de schermen bij het beheer van belangrijke burgerlijke zaken. Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken en archiveren van gegevens met betrekking tot geboorten, huwelijken, overlijdens en andere burgerlijke stand gerelateerde zaken. Je zorgt ervoor dat alle documentatie up-to-date en accuraat is, en je ondersteunt bij het opstellen van officiële documenten zoals paspoorten en identiteitskaarten. Met een scherp oog voor detail en een goed begrip van de relevante wet- en regelgeving, werk je efficiënt om ervoor te zorgen dat alle processen soepel verlopen en voldoen aan de gestelde normen. Je werkt vaak nauw samen met andere afdelingen binnen de gemeente om ervoor te zorgen dat burgers tijdig en correct worden bediend, waardoor je bijdraagt aan een goed functionerende lokale overheid.BedrijfsomschrijvingAethon Aelite verbindt enthousiaste starters, trainees en professionals met zinvolle banen in maatschappelijke sectoren. Of je nu al aan het werk bent of je wilt omscholen. Wij hebben dé job voor jou in jouw eigen regio in de zorg, bij burgerzaken en in het sociaal domein. Jouw groei en ontwikkeling staat bij ons centraal en daarom ben je een gewaardeerd lid van ons team. We begrijpen dat de werkvelden waarin we actief zijn continu veranderen en daarom bieden we relevante trainingen aan. Zodat je nooit stopt met leren en het beste uit jezelf haalt. Start vandaag! En kies voor je toekomst: waar jouw kwaliteiten en maatschappelijke impact hand in hand gaan.AanbodWat hebben we jouw te bieden? Bij ons staat jouw persoonlijke ontwikkeling centraal. We zijn nieuwsgierig naar jouw motivatie en wat jou drijft. Daarnaast zijn we er om je te ondersteunen met op maat gemaakte vakgerichte cursussen.

Verder kun je rekenen op:

  • Een dienstverband van 24 tot 36 uur
  • 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime
  • Vakgerichte opleidingen die volledig vergoed worden door ons bij de NVVB
  • Afwisselende opdrachten en passend salaris
  • Eindejaarsuitkering en pensioenregeling op basis van STIPP
  • Uitstekend werkgeverschap met goede arbeidsvoorwaarden en een salaris conform de cao gemeenten
  • Persoonlijke begeleiding en evaluatiemomenten


Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Aethon via info@aethon.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://www.aethon.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Backoffice medewerker burgerzaken Aethon 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures