Vacature Support Engineer Cloud

Support Engineer Cloud in Nijmegen

Support Engineer Cloud -Nijmegen

Functiebeschrijving:

Wat doet een Support Engineer Cloud zoal?

Als support engineer cloud ondersteun jij onze klanten met verschillende vraagstukken en vragen op het gebied van Cloud oplossingen. Denk hierbij aan diverse Microsoft producten (SharePoint, Teams, OneDrive en InTune). Je verleent telefonisch en online ondersteuning. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant bij vragen of problemen. Het oplossen van incidenten doe je zelfstandig of in overleg met je collega's. Als het nodig is escaleer je tijdig.

Jij bent ook verantwoordelijk voor:

  • Het oplossen van remote tickets binnen de verschillende locaties en systemen;
  • Je registreert en bewaakt incidenten, operationele activiteiten en changes;
  • Samenwerken met je collega's en je geeft feedback om te helpen en zorgen dat iedereen elke dag een beetje beter wordt;
  • Best practices promoten en je staat garant voor hoog niveau van professionaliteit.
  • Verlenen van telefonische en online ondersteuning aan klanten met cloudgerelateerde vraagstukken, waaronder Azure, Microsoft Server, Vmware en back-up oplossingen.
  • Beheren en oplossen van SRQ's, changes en incidenten op het gebied van Cloud oplossingen, inclusief het registreren en bewaken van incidenten en operationele activiteiten.
  • Samenwerken met collega's, feedback geven voor continue verbetering, en het promoten van best practices om een hoog niveau van professionaliteit te waarborgen.

Daarnaast ben je betrokken bij nieuwe initiatieven en zorg je ervoor dat nieuwe diensten en klanten goed opgenomen worden binnen de organisatie
Je bent onderdeel van een hecht team dat bestaat uit ongeveer 20 collega's die op verschillende locaties in Nederland werken voor onze klanten. Je krijgt continu mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en hebt een deskundig team om je heen. Ze streven allemaal naar een vriendelijke en ondersteunende cultuur en genieten van het delen van hun kennis, het bereiken van gemeenschappelijke doelen en het verbinden van elkaar.

Gewenst profiel:

Wij zijn op zoek naar iemand die zich herkent in het onderstaande:

  • Mbo+ werk en denkniveau en meerdere jaren relevante werkervaring als support engineer;
  • Mbo+ werk en denkniveau en meerdere jaren relevante werkervaring als support engineer
  • Kennis van IT en Cloud oplossingen (Microsoft Azure, Microsoft Server, VMware, Backup oplossingen)
  • Je bent sterk servicegericht, proactief en in staat om zelfstandig te werken;
  • Je bent leergierig en werkt actief aan het verder ontwikkelen van je kennis en competenties d.m.v. certificeringen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent bereid om mee te draaien in de stand-by dienst;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Het aanbod:

Geboden wordt:

  • 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Salaris, dat wordt ingeschaald aan de hand van je opleiding en ervaring;
  • Je pensioenbijdrage word volledig vergoed en je kunt meedoen aan een collectieve zorgverzekering;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,24 per km of volledige OV vergoeding;
  • Tegen inkoopprijs kan je IT-hardware (voor eigen gebruik) aanschaffen via onze webshop;
  • Hybride werken: uiteraard in overleg met je team en leidinggevende, bepaalt wat voor jou en je team de beste verhouding van werken vanuit kantoor en werken vanuit huis is;
  • Een volledige thuiswerkplek.

Daarnaast geven we prioriteit aan persoonlijke ontwikkeling en groei door middel van geïndividualiseerde plannen en toegang tot de eigen Academy. Daarnaast bevorderen we een gezonde levensstijl via verschillende activiteiten.

Voor meer informatie over de functie en de organisatie , neem contact met mij op via of Solliciteren kan via de sollicitatie button.

De organisatie:

Onze opdrachtgever is een van de grootste toonaangevende IT dienstverleners in de BeNeLux en Scandinavië met diverse kantoren in Nederland. Ze heeft de missie om klanten te helpen voorop te blijven lopen door de juiste IT oplossing te bieden, op het juiste moment en voor de juiste prijs. Onze opdrachtgever bestaat in de huidige vorm sinds 2013 en komt voort vanuit een samenvoeging van verschillende vooraanstaande IT bedrijven. Ze is gespecialiseerd in het leveren van managed services met de focus op cloud-, security- en IT-oplossingen met een combinatie van hardware en consultancydiensten van toegevoegde waarde. Onze opdrachtgever is aanwezig op acht verschillende locaties door heel Nederland.

Men biedt een breed portfolio aan ICT-diensten en samenwerkingsverbanden met een groot aantal gerenommeerde vendoren. Er is een organisatiestructuur bestaande uit een aantal teams. Één landelijke 1e lijns supportteam gevolgd door verschillende landelijke teams gericht op verschillende kennisgebieden zoals Cloud, Network & Security en (modern) Workplace. Deze landelijke teams staan dicht bij de klant met korte communicatielijnen en waar verantwoordelijkheid bij de medewerkers zelf het verschil maken. Samen zijn wij in staat om grootschalige en technisch uitdagende dienstverlening aan klanten te leveren. Onze hoge klanttevredenheid heeft geleid tot groei van onze organisatie en wij willen het succes de komende jaren verder uitbouwen.

Voor meer informatie over de functie en de organisatie , neem contact met mij op via of Solliciteren kan via de sollicitatie button.

Copyright 2006 - 2024 Magensis | All Rights Reserved
Magensis Services BV is ingeschreven in het handelsregister van de kamer van Koophandel voor Centraal Gelderland onder dossiernummer .

Functie:cloud support engineer
Startdatum:27-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Support Engineer Cloud Magensis Services 27-02-2024

Bekijk ook andere vacatures