Support Engineer Cloud -Nijmegen
Functiebeschrijving:
Wat doet een Support Engineer Cloud zoal?
Als support engineer cloud ondersteun jij onze klanten met verschillende vraagstukken en vragen op het gebied van Cloud oplossingen. Denk hierbij aan diverse Microsoft producten (SharePoint, Teams, OneDrive en InTune). Je verleent telefonisch en online ondersteuning. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant bij vragen of problemen. Het oplossen van incidenten doe je zelfstandig of in overleg met je collega's. Als het nodig is escaleer je tijdig.
Jij bent ook verantwoordelijk voor:
Daarnaast ben je betrokken bij nieuwe initiatieven en zorg je ervoor dat nieuwe diensten en klanten goed opgenomen worden binnen de organisatie
Je bent onderdeel van een hecht team dat bestaat uit ongeveer 20 collega's die op verschillende locaties in Nederland werken voor onze klanten. Je krijgt continu mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en hebt een deskundig team om je heen. Ze streven allemaal naar een vriendelijke en ondersteunende cultuur en genieten van het delen van hun kennis, het bereiken van gemeenschappelijke doelen en het verbinden van elkaar.
Gewenst profiel:
Wij zijn op zoek naar iemand die zich herkent in het onderstaande:
Het aanbod:
Geboden wordt:
Daarnaast geven we prioriteit aan persoonlijke ontwikkeling en groei door middel van geïndividualiseerde plannen en toegang tot de eigen Academy. Daarnaast bevorderen we een gezonde levensstijl via verschillende activiteiten.
Voor meer informatie over de functie en de organisatie , neem contact met mij op via of Solliciteren kan via de sollicitatie button.
De organisatie:
Onze opdrachtgever is een van de grootste toonaangevende IT dienstverleners in de BeNeLux en Scandinavië met diverse kantoren in Nederland. Ze heeft de missie om klanten te helpen voorop te blijven lopen door de juiste IT oplossing te bieden, op het juiste moment en voor de juiste prijs. Onze opdrachtgever bestaat in de huidige vorm sinds 2013 en komt voort vanuit een samenvoeging van verschillende vooraanstaande IT bedrijven. Ze is gespecialiseerd in het leveren van managed services met de focus op cloud-, security- en IT-oplossingen met een combinatie van hardware en consultancydiensten van toegevoegde waarde. Onze opdrachtgever is aanwezig op acht verschillende locaties door heel Nederland.
Men biedt een breed portfolio aan ICT-diensten en samenwerkingsverbanden met een groot aantal gerenommeerde vendoren. Er is een organisatiestructuur bestaande uit een aantal teams. Één landelijke 1e lijns supportteam gevolgd door verschillende landelijke teams gericht op verschillende kennisgebieden zoals Cloud, Network & Security en (modern) Workplace. Deze landelijke teams staan dicht bij de klant met korte communicatielijnen en waar verantwoordelijkheid bij de medewerkers zelf het verschil maken. Samen zijn wij in staat om grootschalige en technisch uitdagende dienstverlening aan klanten te leveren. Onze hoge klanttevredenheid heeft geleid tot groei van onze organisatie en wij willen het succes de komende jaren verder uitbouwen.
Voor meer informatie over de functie en de organisatie , neem contact met mij op via of Solliciteren kan via de sollicitatie button.
Copyright 2006 - 2024 Magensis | All Rights ReservedFunctie: | cloud support engineer |
Startdatum: | 27-02-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.