Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.
Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?
De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.
Food&i: het nieuwe concept van Facilicom Group. In ons vernieuwde concept komen individuele behoeften van onze gasten centraal te staan. Gaat jouw hart sneller kloppen van blije gasten, zonder impact op onze planeet?
Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.
Wil weten hoe het is te werken bij Facilicom Group - of een van onze divisies - in een bepaalde functie? Lees dan een van onze 'werken als' pagina's
Medewerker Servicedesk
Jij wordt het eerste aanspreekpunt voor de installatietechnische en gebouw gebonden processen. Als Breijer gaan wij voor een hoge klanttevredenheid en goed dienstverlening. Jij ook?
32 tot 40 uur per week
€ 2.320,00 - € 3.250,00 per maand
Medewerker Servicedesk
32 tot 40 uur per week
Nijmegen
€ 2.320,00 - € 3.250,00 per maand
Functieomschrijving
Jij wordt onderdeel van het Facilicom team op locatie van een van onze grote klanten in Nijmegen: een wereldwijde producent van halfgeleiders. Hier zijn wij verantwoordelijk voor de facilitaire dienstverlening inclusief het beheer en onderhoud van installaties en gebouwen.
Jij wordt het eerste aanspreekpunt voor de installatietechnische en gebouw gebonden processen. Als Breijer gaan wij voor een hoge klanttevredenheid en goed dienstverlening. Jij ook?
Wat ga je doen?
Je start je werkdag met een kopje koffie of thee en opent je computer en begint met het beantwoorden van vragen die via de mail zijn binnengekomen. Je zorgt ervoor dat onze monteurs en onderaannemers ingepland worden op preventief en/of correctief onderhoud. In jouw planning houdt je ook rekening met de gebruikers van het pand.
Je bent het aanspreekpunt en eerste vraagbaak voor onze klant. Je adviseert ze telefonisch of per mail bij klachten, wensen, informatieaanvragen en storingsmeldingen. Je hebt een scherp oog voor het tijdig signaleren van problemen en weet goed verwachtingen te managen. Je zet acties uit aan verschillende afdelingen en weet hen ook te vinden als je informatie van ze nodig hebt. Je zorgt dus voor een goede samenwerking met onder andere planners en werkvoorbereiders.
Je hebt een belangrijke rol in het uitdragen van de kernwaarden en het gedachtegoed van Breijer/Facilicom Solutions (Samen, Vernieuwend, Duurzaam, Altijd mensgericht) en de klantgerichte gedachte die wij nastreven.
Wie zijn wij?
Breijer is onderdeel van Facilicom Solutions. Als integrale technische dienstverlener richten we ons op activiteiten in de bouw, renovatie, verduurzaming en technisch onderhoud van gebouwen. In deze functie ga jij aan de slag bij een wereldwijde producent van halfgeleiders in Nijmegen.
Facilicom Solutions is onderdeel van de Facilicom Group, een familiebedrijf met meer dan 26.000 medewerkers. We zijn één van de grootste dienstverlenende organisaties en daarmee één van de grootste werkgevers in Nederland. Een uitdaging is voor ons niet snel te groot. In Nederland zijn we bekend van merken als Facilicom Solutions, Breijer, Trigion, Incluzio en Gom. Samen werken we aan een inspirerende leefomgeving voor iedereen. Dat is onze missie, dáár doen we het voor.
Wat je krijgt
Je kunt rekenen op een dynamische en professionele werkomgeving binnen Facilicom Solutions de grootste facilitaire dienstverlener van Nederland. Je komt terecht bij een van onze grote klanten in Nijmegen waar je samen werkt met meerdere collega's van Breijer.
Verder krijg je bij ons:
Wie je bent
Je bent klantvriendelijk en kunt goed luisteren. Je bent service-, klant- en resultaatgericht en je wordt blij van tevreden klanten en het kunnen helpen van mensen.
Verder zien we graag:
· Affiniteit met de technische branche;
· Ervaring met klantcontact is een must;
· Je bent proactief in je werk, een goede communicatie vind jij belangrijk en weet een helicopterview te behouden tussen alle werkzaamheden door;
· MBO 4 werk- en denkniveau.
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met onze recruiter, op of .
Ik kom graag met je in contact.
Stuur mij een appjeFunctie: | servicedesk medewerker |
Startdatum: | 10-04-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2320 – 3250 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Facilicom via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.