Vacature Logistiek medewerker

Logistiek medewerker in Nijmegen

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever heeft een jarenlange ervaring op het gebied van elektrische energieoplossingen en bouwconstructies.

In 2012 is onze opdrachtgever opgericht en begonnen in Wijchen. In al die jaren hebben ze veel kennis en ervaring opgebouwd. Na 2 jaar in 2014 zijn ze verhuisd naar Nijmegen.

Onze opdrachtgever is actief op zowel de particuliere als de zakelijke markt. Met 10 installatieteams opereren zij elke dag beide markten. De markten zijn in meerdere opzichten erg verschillend van elkaar.

Voor de zakelijke markt werken zij veel met partners die begeleiden met de SDE+ subsidie, de meetcontracten en de teruglevercontracten. Ook in het contact met de netbeheerder en het eventueel wijzigingen/verzwaren van de aansluiting wordt de klant volledig ondersteund.

Voor de particuliere markt nemen zij vrijwel alles uit handen. Zo ondersteunen zij in het aanmelden van de installatie bij de netbeheer/energieleverancier.

Functieomschrijving

Ben jij de gedreven logistiek medewerker die het team van onze opdrachtgever komt versterken? Solliciteer nu en maak deel uit van het dynamische magazijnteam!

Je vervult een functie met organiserende en uitvoerende taken in het magazijn. Je verzorgt voor levering, opslag en verzending van goederen en je bent er verantwoordelijk voor dat logistieke processen van inkomende en uitgaande goederen goed verlopen. 

Taken en verantwoordelijkheden van een Logistiek Medewerker:

  • Uitpakken en/of sorteren van binnenkomende goederen of pakketten;
  • Verzendklaar maken van uitgaande orders;
  • Op orde houden en inventariseren van voorraden;
  • Controleren van binnenkomende orders op kwaliteit en aantallen;
  • Melden van eventuele manco’s of vertragingen in leveringen;
  • Schoonmaken en opruimen van het magazijn.
Functie-eisen
  • Sociale en communicatieve vaardigheden: een logistiek medewerker moet goed met anderen in teamverband kunnen samenwerken. Hij moet zich staande kunnen houden in een dynamische werkomgeving waarbij hij zijn standpunten kan beargumenteren en overbrengen;
  • Organisatorisch: de logistiek medewerker moet de vaardigheid bezitten om overzicht te houden in het magazijn op zowel binnenkomende als uitgaande goederen.
  • Flexibel, de medewerker moet in het bezit zijn van een flexibele instelling en in staat zijn probleemoplossend te denken. Ad-hoc een beslissing onder druk te kunnen en willen nemen en hierbij het hoofd koel te houden;
  • Nauwkeurig: de logistiek medewerker heeft oog voor detail is nauwkeurig en precies in het verzendklaar maken van uitgaande goederen zonder de efficiëntie van het werk negatief te beïnvloeden.
Arbeidsvoorwaarden
  • Salaris tussen de € 2.000 en € 3.000,00 bruto per 4 weken op basis van full time (38 uur).
  • Zelfstandig en in teamverband werken;
  • Fulltime job met veel vrijheid;
  • Vakantiegeld en een goede pensioenregeling;
  • Een reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en door te groeien;
  • Uitzicht op een (full time) vaste aanstelling.


Functie:logistiek medewerker magazijnmedewerker
Startdatum:16-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:Lagere school
Contracttype:Vast
Salaris:3250 – 3250
Uren per week:38 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via b.vandenboogaart@werk.olympia.nl of Bart van den Boogaart. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Logistiek medewerker Olympia 16-05-2024

Bekijk ook andere vacatures