Vacature Ideale Front Office Manager

Ideale Front Office Manager in Lent

Donker thema niet actief

LentseLucht.nl

De leukste functie in het beste hotel van Nijmegen is nu beschikbaar omdat 'onze' Wouter een hele stoere carrièreswitch gaat maken! Heel jammer voor ons, heel gaaf voor hem. Maar nu is er wel plek voor jou!

Dus… Heb jij meerdere jaren ervaring als leidinggevende Front Office in de hotellerie en ben je toe aan een nieuwe stap? Kom dan kennismaken onder het genot van een goede kop koffie (of thee). Wij stellen ons graag aan je voor zodat je kunt ervaren of onze organisatie bij jouw ambitie en persoonlijke doelen past!

Als onze ideale Front Office Manager ben je geboren met passie voor gastvrijheid. Je leeft ervoor om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en doet dit samen met ons hechte, ervaren receptieteam. Je weet je uitgebreide takenpakket met rust, structuur én humor uit te voeren, want wij vinden plezier op de werkvloer bijzonder belangrijk!

Op welke manier ga jij je leidinggevende kwaliteiten inzetten?
Allereerst zorg je voor een positieve werksfeer en bouw je een goede band op met je receptieteam. Jouw (schuif)deur staat altijd open; collega's voelen zich vrij om bij je aan te kloppen, vragen te stellen en om advies te vragen.
Kun je bovenstaande afvinken? Dan zijn er natuurlijk nog andere taken en verantwoordelijkheden waar jij je hand niet voor omdraait! We sommen ze hieronder voor je op:

Jouw team
- Dagelijks zorg jij ervoor dat jouw team met plezier onze gasten verwelkomt en draag je zorg voor een hoge mate van gastvrijheid
- Operationeel ben en blijf je betrokken doordat je een deel van je tijd spendeert aan taken van de Front Office collega's en het draaien van diensten
- Door efficiënte werkmethodes en procedures te ontwikkelen, zorg je ervoor dat je team als een geoliede machine kan functioneren
- Je ontwikkelt samen met Marije van der Valk de visie voor de samenstelling en organisatie van het team en hebt een ondersteunende rol bij de werving en selectie van collega's en stagiaires
- Als leermeester ben je verantwoordelijk voor inspirerende en leerzame stages
- De roosters worden zodanig door jou samengesteld dat het team altijd sterk staat

Jouw taken
- Als Front Office manager ben je verantwoordelijk voor het gehele reserveringsproces van het restaurant, inclusief alle activiteiten rondom feestdagen en evenementen
- Groepsboekingen (8 kamers of meer), bruiloften en bedrijfsevents zonder zalen worden door jou in behandeling genomen
- Het realiseren van de beoogde financiële bedrijfsresultaten en doelstellingen op de belangrijkste kengetallen van de Front Office afdeling (bezetting, RevPar en ADR) is jouw nummer één doelstelling
- Jij zorgt voor een optimale communicatie en samenwerking met externe partijen, waaronder de huishouding (EW), nachtportiers (BJ ), onze schoonheidssalon (BeautyBalloon), fietsverhuur (Ben Mey Tweewielers), E-choppers (Eurowheelz), de wasserij/stomerij en diverse bus- en taximaatschappijen.
- Ben je dutymanager tijdens je dienst? Dan neem je ziekmeldingen aan, ben je het eerste aanspreekpunt in geval van calamiteiten en/of technische storingen en behoud je de helikopterview over de gehele bedrijfsvoering.

Jouw partners in crime
- Het MT (management team) bestaat uit de directie en alle afdelingshoofden, waar jij natuurlijk ook onderdeel van bent. Je bent wekelijks aanwezig bij het overleg en levert relevante input.
- Voor het beheer van distributiekanalen op gebied van prijsbeleid en acties kun je rekenen op de expertise van de Revenu én revenu-hulpmiddel Duetto.
- De Sales Manager (Koen Veenendaal) en Marketing Manager (Marijn Span) sparren graag met jou en Marije van der Valk tijdens het wekelijkse Sales & Marketing overleg
- Alle overige afdelingen kunnen (incidenteel) rekenen op jouw operationele ondersteuning. Natuurlijk ben je aanwezig tijdens feestdagen en evenementen, want wij zijn er dan gezellig ook allemaal!

Jouw nieuwe werkgever
We hebben het steeds over jouw kwaliteiten gehad, nu zijn wij aan de beurt! Naast goede arbeidsvoorwaarden en een salaris conform Horeca CAO bieden we je een plek waar je jezelf kunt ontwikkelen. Pluspuntje: iedere werkdag verzorgen we voor jou een heerlijke maaltijd die je zelf mag kiezen van onze menukaart! Scheelt weer koken... ook krijg je 50% korting op een verblijf bij onze collega-hotels. Last but not least: je krijgt flinke korting op behandelingen bij BeautyBalloon zodat je altijd stralend aan het werk kunt!

Ben je enthousiast geworden van bovenstaande? Stuur dan je sollicitatiebrief voorzien van CV naar via moc.klav.negemjin@zp en we nemen zo snel mogelijk contact met je op! Heb je geen aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie?

Functie:ideale front office manager
Startdatum:06-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:18 – 20

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Ideale Front Office Manager Lentse Lucht 06-03-2024

Bekijk ook andere vacatures