Gezocht: ICT servicedeskmedewerker (32 - 36 uur) 09-04-2024
Ben jij een enthousiaste servicedeskmedewerker met een passie voor ICT-ondersteuning? Zoek je een dynamische omgeving waarin je kunt bijdragen aan de optimalisatie van ICT-voorzieningen en de ondersteuning van gebruikers?
Wat ga je doen?
Als Servicedeskmedewerker ICT speel je een belangrijke rol in het beheer, onderhoud en ontwikkeling van onze ICT-voorzieningen. Je biedt eerstelijns ondersteuning aan gebruikers, inclusief uitleg en instructies, en zorgt voor operationeel beheer van systemen, applicaties en werkplekken, inclusief mobiele digitale faciliteiten. Je bent in staat om gebruikers zowel proactief als reactief te voorzien van uitleg over het gebruik van ICT-middelen, zodat de gebruikers optimaal kunnen profiteren van de beschikbare faciliteiten.
Wie ben jij?
We zoeken een dienstverlenende servicedeskmedewerker met een afgeronde opleiding op MBO-niveau in de richting van ICT, die enige ervaring heeft in een vergelijkbare functie (mag ook via een stage zijn), bij voorkeur met ITIL en BiSL als uitgangspunt. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling. Je kunt gestructureerd en zelfstandig werken, maar bent ook een teamspeler. Met jouw vermogen om snel te denken en problemen op te lossen, kun je effectief schakelen tussen verschillende taken.
Wat wij bieden is:
• een jaarcontract, met de intentie om je daarna een vaste aanstelling te bieden;
• een functie voor 32-36 uur per week;
• salaris in schaal F van de cao Woondiensten (maximaal € 3.892 bruto per maand).
Het salaris is altijd passend bij jouw kennis en ervaring:
• 8% vakantiegeld en 4% kerstgratificatie;
• reiskostenvergoeding en/of thuiswerkvergoeding;
• genoeg vakantiedagen om jezelf op te laden;
• een persoonlijk loopbaanontwikkelbudget;
• mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
• mogelijkheid tot het ruilen van secundaire arbeidsvoorwaarden;
• goede koffie in ons gezellige grand café, verschillende werklocaties en leuke collega's.
Wie zijn wij?
Talis is een grote woningcorporatie in Gelderland. Naast de verhuur van bijna 17.000 woningen in Nijmegen en Wijchen zijn we actief op het gebied van projectontwikkeling en de verkoop van woningen. We zorgen voor passende, betaalbare en toekomstbestendige woningen in goed functionerende wijken, in combinatie met een goede zorg. We werken graag samen met maatschappelijke organisaties zoals zorg- en welzijnsinstellingen, gemeenten én natuurlijk de bewoners zelf.
Sollicitatieprocedure
Wil je meer inhoudelijke informatie, neem dan contact op met () op telefoonnummer .
Functie: | servicedeskmedewerker ict |
Startdatum: | 10-04-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3892 – 3892 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Talis via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.