Functieomschrijving
Ben jij de persoon die vrienden en familie altijd om hulp vragen bij technische problemen? Heb je een passie voor ICT en help je graag anderen?
Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Als helpdesk medewerker bij dit bedrijf krijg je de kans om je technische kennis te gebruiken en klanten te ondersteunen bij hun vragen en problemen. Jij komt te werken in een inspirerende werkomgeving met groeimogelijkheden en een hecht team om mee samen te werken.
wat bieden wij jouJe begint je dag met koffie en het inloggen op het systeem, waarbij je de telefoon aanzet. Je begint met het behandelen van de oudste tickets in het ticketsysteem.
Rond half 10 heb je een dag-start waar je je taken en complexe vragen met collega's bespreekt. Na de lunch ben je druk met telefoontjes. Een klant heeft problemen met een WordPress-plugin die zijn website vertraagt. Je zoekt naar een oplossing of betrekt de technische support collega's. Tijdens een rustig moment speel je tafeltennis met een collega om even te ontspannen en daarna weer fris aan de slag te gaan.
Je gaat als helpdesk medewerker werken bij een snelgroeiend bedrijf, dat onderdeel is van een grote speler in de webhosting sector. Het team van 45 medewerkers heeft een informele en platte organisatie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Ze waarderen nieuwe ideeën en luisteren naar elkaar. De kernwaarden Eager, Trots, Fun en Betrokken beschrijven wie zij zijn. Ze stimuleren met veel plezier jouw ontwikkeling.
Ben jij enthousiast geworden over deze vacature als helpdesk medewerker? Twijfel niet en solliciteer dan direct! En wie weet krijg jij een aanbod!
Graag ontvangen wij van jou een recent cv. Heb je nog vragen na het lezen van deze vacaturetekst? Bel/mail ons dan gerust.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | medewerker service helpdesk |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 2900 – 2900 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via recruitment.rcc@nl.randstad.com of 026-3536136. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.