Vacature Directeur/Teamleider

Directeur/Teamleider in Nijmegen

  • Ma - Vrij: 8:30 - 17:00

Geef jij graag leiding aan een organisatie die na jaren van groei, toe is aan een nieuwe stap? Verder professionaliseren, met behoud van bestaande waarden? En word je er ook nog blij van om direct leiding te geven aan een team en voeling te hebben bij de business? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe (m/v).

Wie zijn wij?

Triaspect is een dynamisch en innovatief bedrijf met een toonaangevende naam op het gebied van kwaliteits- en veiligheidsmanagement binnen de diverse branches van de zorg (bv. GGZ, gehandicaptenzorg en VVT). Wij zijn op ons best als we toegevoegde waarde kunnen leveren in een lerende zorgorganisatie die continu wil verbeteren. We helpen onze klant door middel van ons kwaliteits- en veiligheidsmanagementsysteem TriasWeb, ons brede aanbod van trainingen, het doen van onafhankelijk calamiteitenonderzoek en door het geven van organisatie- en beleidsadvies. Onze missie: " We maken zorg veilig samen met klanten en partners. Voor cliënten en medewerkers ".

Dit doen we met zo'n 24 collega's in teams (in Groningen en Nijmegen) die bestaan uit enthousiaste adviseurs, ontwikkelaars, systeem- en applicatiebeheerders, trainers, calamiteitenonderzoekers en kantoorondersteuners; professionals met eigen inbreng. We zijn bevlogen, maatschappelijk betrokken, klant- en mensgericht en we houden ervan om in oplossingen te denken. En niet te vergeten, we houden van humor, zijn een tikkeltje eigenwijs en hebben een gezonde dosis zelfspot.

Dit ga je doen

Als Directeur van Triaspect leid je het managementteam. Samen met je 2 collega MT leden (verantwoordelijk voor product- en marktontwikkeling enerzijds en development anderzijds) ben je verantwoordelijk voor de overall besturing van Triaspect. We hebben al een goed beeld bij onze meerjarenvisie (3 tot 5 jaar) en zitten boordevol ideeën; we hebben jou nodig om deze visie en strategie te vertalen naar meer concrete plannen. En vervolgens om te zorgen dat we die plannen ook echt gaan uitvoeren. Hierbij heb je oog voor onze medewerkers, onze klanten en hun strategische vraagstukken, de operatie en natuurlijk ook zaken als marketing en financiën. Samen nog beter maken van wat al goed is, daar haal jij energie uit.

Naast de overall besturing, geef je direct leiding aan 13 collega's in onze vestiging Nijmegen. Jij weet als geen ander medewerkers te motiveren om een bijdrage te leveren aan onze strategie, met elkaar te verbinden en nog meer in hun kracht te zetten. Deze onderwerpen staan regelmatig op de agenda van de ontwikkelgesprekken die je voert. Jij voelt haarfijn aan wat je medewerkers nodig hebben en stemt de manier waarop je leidinggeeft hierop af.

Wie ben jij?

Je bent een natuurlijk leider met een warm hart voor onze klanten en medewerkers. Je hebt een goed beeld bij de ontwikkelingen in de zorg en bent een volwaardige gesprekspartner voor de klant. Je kunt onze meerjarenvisie vertalen naar een strategie en concrete plannen. Vanzelfsprekend ben je resultaatgericht en bewaak je de uitvoering van deze plannen; jij houdt ons op koers. Je geeft medewerkers vertrouwen en ruimte en stuurt bij als dat nodig is. Vanzelfsprekend op een coachende manier.

Wat neem je mee?

  • Je hebt ruime ervaring als integraal leidinggevende, zowel door directe als indirecte aansturing van teams.
  • Je kent de wereld van de zorg; je hebt in ieder geval zodanig kennis gemaakt dat je een visie hebt op de actuele strategische vraagstukken in het zorglandschap, zorginnovatie en ICT. Dus je kent je toekomstige klant.
  • Je hebt ervaring of affiniteit met het ontwikkelen en implementeren van software.
  • Bij voorkeur heb je vanuit je leidinggevende functies ervaring met HR vraagstukken.
  • Je bent empathisch, mensgericht en maatschappelijk betrokken.
  • Je kan beschouwen vanuit je helicopterview, maar hebt ook oog voor detail en komt tot snelle analyses.
  • Je bent resultaatgericht en werkt gestructureerd.

Dit bieden we jou

  • Een uitdagende functie waarin je met het MT regie geeft aan de verdere uitbouw van Triaspect
  • Ruimte om de functie zelf in te vullen binnen onze waarden
  • Een omgeving die openstaat voor jouw ideeën en inbreng
  • Een bevlogen en deskundig team met plek voor humor en gezelligheid
  • Een salaris dat past bij de waarden van ons bedrijf en van onze klanten, en aansluit bij jouw kennis en ervaring (minimum €6.619 - maximum €9.455 bruto per maand op basis van 40 uur)
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden waaronder een pensioenregeling en een fair use policy ten aanzien van verlofdagen

Ben je enthousiast geworden? Mail dan je CV en motivatie naar Pim Südmeier (directeur) via . Heb je vragen? Deze kun je stellen door ze te mailen naar of te bellen via nummer .

Het ISMS van Triaspect is NEN7510 gecertificeerd | Triaspect is aangesloten bij het CRKBO


Vrijblijvende prijsopgave aanvragen trainingEN




Functie:teamleider directeur
Startdatum:02-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:6619 – 9455
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Triaspect via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Directeur/Teamleider Triaspect 02-05-2024

Bekijk ook andere vacatures