Functieomschrijving
Vind jij het leuk om jezelf uit te dagen in je werk? Krijg je er energie van om telkens nieuwe dingen te blijven leren en deze gelijk toe te passen in de praktijk? Dan hebben wij goed nieuws voor je. De vacature die jij nu leest, sluit hier namelijk perfect op aan!
Bij CCV in Arnhem krijg je de kans om aan de slag te gaan als customer service medewerker, waarbij je ondernemers bijstaat bij het beantwoorden van al hun vragen.
Benieuwd naar wat dit bedrijf allemaal te bieden heeft? Lees dan snel verder en solliciteer direct!
wat bieden wij jouAls customer service medewerker ben je goed in luisteren en je kunt je klanten vriendelijk en professioneel advies geven. Je bent goed georganiseerd en kunt makkelijk meerdere dingen tegelijk doen. Het aangaan van uitdagingen schrikt je niet af en je voelt voldoening wanneer je samen met je team resultaten behaalt. Je gelooft echt in de kracht van samenwerking!
Als customer service medewerker bij CCV, ben je het eerste contactpunt voor ondernemers in Nederland en België. Je doet verschillende taken, houdt het overzicht en kunt snel schakelen.
Het is jouw taak om ondernemers te helpen met informatie over de systemen waarmee ze werken. Ook los je technische problemen en storingen op, vooral via de telefoon, maar ook via chat, e-mail en sociale media. Daarnaast zorg je ervoor dat de administratie altijd goed bijgehouden is. Met al deze verschillende taken is je werkdag nooit saai!
Je maakt deel uit van een team van collega's die elkaar ondersteunen. Samen werken jullie hard om alle vragen van klanten zo goed mogelijk te beantwoorden en jullie vinden een positieve werksfeer belangrijk.
CCV is een vooraanstaand bedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in het leveren van internationale betaaloplossingen. Het bedrijf kenmerkt zich door een ondernemersgeest en een sterke betrokkenheid bij klanten van alle groottes. Dagelijks faciliteert CCV miljoenen betalingen op diverse locaties.
CCV zet zich niet alleen in voor klanttevredenheid, maar ook voor het welzijn van haar medewerkers. Ze bieden uitgebreide mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling in een werkomgeving waar teamwork en samenwerking centraal staan. Trainingen en kansen om door te groeien naar andere afdelingen worden ook zeker aangeboden.
Op de werkvloer heerst een fijne sfeer. Er wordt veel waarde gehecht aan open communicatie tussen teamleiders en medewerkers. Ze besteden veel persoonlijke aandacht aan de medewerkers, wat bijdraagt aan de prettige werksfeer.
Ben jij enthousiast geworden over de functie als customer service medewerker, lange termijn? Solliciteer dan direct! Solliciteren doe je via de sollicitatiebutton met jouw CV én motivatie.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | technisch medewerker klantenservice |
Startdatum: | 16-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 15 – 15 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via recruitment.rcc@nl.randstad.com of 263536136. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.