Functieomschrijving
Als casemanager houd jij grip op verzuim door mensen in beweging te brengen. Neem jij verantwoordelijkheid, denk je mee en zet jij nét dat stapje extra? Wil jij jezelf ontwikkelen bij de grootste uitvoerder sociale zekerheid, in een collegiale werkomgeving waar je jouw eigen koers kunt bepalen? Kies dan voor jouw carrière bij Acture!
Wij zijn Acture
Voorloper in sociale zekerheid.
Acture is dé private uitvoerder sociale zekerheid. Wij geloven dat het hebben van werk de beste vorm van sociale zekerheid is. Het activeren van mensen staat daarom centraal in onze organisatie en dienstverlening. We activeren werknemers om zo snel mogelijk weer aan de slag te gaan. We activeren de branche met oplossingen om verder te komen. We activeren collega’s om zich voortdurend verder te ontwikkelen en op zoek te gaan naar nieuwe initiatieven, producten en innovaties. Acture heeft diverse labels waarvoor je bij ons terecht kan in het casemanagementvak. Naast Acture is er ook de mogelijkheid om bij één van onze arbodiensten aan de slag te gaan. Samen onderzoeken we welk label goed bij jou als persoon past!
Een van deze labels is VerzuimWeg en richt zich op het verbeteren van inzetbaarheid van medewerkers in loondienst. Wij nemen barrières weg en bieden effectieve oplossingen voor verzuim, arbeid en re-integratie. Wij hebben als gecertificeerde arbodienst alle kennis en deskundigheid in huis om het beste uit organisaties en mensen te halen door medewerkers gelukkig te laten zijn in hun werk.
Het tweede label is Keesz, specifiek gericht op de flexmarkt. Door onze expertise van de flexmarkt snappen wij als geen ander wat uitzenden, detacheren en payrolling is. Kortom; we spreken de taal van de flexwereld. Samen met onze opdrachtgevers werken we aan gezonde organisaties, door heel Nederland. En samen werkt Keesz aan hét ultieme doel: de flexbranche de gezondste branche van Nederland!
In de rol van casemanager begeleid je zieke (ex-)werknemers naar herstel. Je maakt inschattingen, zet acties uit én informeert en begeleidt de klant. Je hebt een verbindende rol en bepaalt in afstemming met specialisten de best passende volgende stap of oplossing. Naast het bewaken van het proces volgens de Wet verbetering poortwachter, heb je vooral een activerende rol richting (ex-)werknemers. Hoe kun jij iemand intrinsiek motiveren om weer deel te nemen aan de arbeidsmarkt? Welke interventies zet je in en op welk moment? De snelste route naar herstel is hierbij áltijd jouw insteek. Want niemand is erbij gebaat door ziekte, werkloosheid of gedeeltelijke arbeidsongeschiktheid onnodig aan de kant staan.
Functie-eisenFunctie: | Specialisten op het gebied van personeelszaken en loopbaanontwikkeling |
Startdatum: | 22-04-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2900 – 2900 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met FYGI BV via desiree.van.den.brand@fygi.nl of 652732800. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.