32 uur CAO VVT FWG 50
Malderburch en Huize zijn twee samenwerkende organisaties vanuit netwerk Nonna (14 ouderenzorg organisaties in de regio Nijmegen die de krachten hebben gebundeld).
Wij zijn samen op zoek naar een:
Adviseur Verzuim & Preventie
met aandacht voor vitaliteit
(32 uur, beide organisaties ieder 16 uur)
Ben jij de expert op gebied van preventie en verzuim die door een positieve aanpak een gezonde en veilige werkomgeving weet te behouden én te verbeteren voor twee kleine zorgorganisaties? Ben jij dé steunpilaar voor leidinggevenden, medewerkers en HRM bij de uitvoering van de wet verbetering poortwachter en van het verzuim- en re-integratiebeleid? Kom dan het HR team binnen Huize én van Malderburch versterken!
Werken bij Malderburch én bij Huize
Als adviseur Verzuim en Preventie draag jij bij aan een gezonde en veilige werkomgeving voor de medewerkers van twee zorgorganisaties, Malderburch en Huize .
Malderburch is een zelfstandige zorgorganisatie in de gemeente Heumen gericht op ouderen- en gehandicaptenzorg. De hoofdlocatie is gevestigd in Malden en in Overasselt biedt Malderburch een kleinschalige woonvoorziening. Daarnaast heeft Malderburch een team wijkverpleging voor de zorg aan huis in Malden. Malderburch heeft ongeveer 250 medewerkers en 150 vrijwilligers. Over Malderburch
Huize is een zelfstandige ouderenzorgorganisatie in Nijmegen en levert ondersteuning voor welzijn en zorg aan bewoners en cliënten vanuit een prachtige locatie en in de aangrenzende wijken. Huize heeft ruim 290 medewerkers en ongeveer 80 vrijwilligers. Over Huize - Zorgcentrum Huize te Nijmegen (zorgcentrum-huize.nl) Beide organisaties streven naar een veilige en gezonde werkomgeving voor hun medewerkers.
Jouw functie als Adviseur Verzuim & Preventie
Als adviseur verzuim en preventie ondersteun en adviseer je de , leidinggevenden, HR, en medewerkers bij de uitvoering van de Wet verbetering poortwachter, het verzuim en re-integratiebeleid, vitaliteit en Arbo zaken. Je bent deskundig op dit gebied en tevens preventiemedewerker. Je levert een bijdrage aan het ontwikkelen en implementeren van preventiemaatregelen gericht op veiligheid en gezondheid binnen de organisaties. Je stelt de risico inventarisatie en evaluatie op en voert deze uit. De resultaten presenteer je aan , MT en OR, in gezamenlijkheid wordt het plan van aanpak opgesteld. Met als doel het voorkomen en beperken van (langdurig) ziekteverzuim en het behouden én verbeteren van een gezonde, veilige werkomgeving.
Wie ben jij?
We geloven in een werkomgeving waarin zowel bewoners als medewerkers zich thuis voelen. Wij hebben oog voor wat (werk)gelukkig maakt. Als adviseur verzuim en preventie ondersteun en adviseer jij met een persoonlijk benadering. Jij hebt interesse in de ander en met jouw communicatieve vaardigheden weet jij effectief samen te werken met verschillende belanghebbenden. Jij bent een fijne collega om mee samen te werken! Verder vragen wij:
Jij hebt een HBO opleiding richting personeel en arbeid afgerond aangevuld met een RCCM of CROV-opleiding;
Jij kent wet en regelgeving omtrent verzuim en re-integratie en volgt daarin nieuwe ontwikkelingen;
Jij bent sterk in het mondeling toelichten van zakelijke of procedurele onderwerpen en het adequaat afhandelen van vragen;
Jij hebt oog voor medewerkers, signaleert interne behoeften en knelpunten met betrekking tot het uitvoeren van wet- en regelgeving en het personeelsbeleid en onderneemt actie wanneer nodig;
Jij bewaakt het overzicht, werkt gestructureerd en systematisch.
Wat wij je bieden
Afwisseling in werkzaamheden, samenwerkingen én werklocatie, saai wordt het zeker niet!
Werken binnen twee zorgorganisaties die gezondheid en veiligheid vooropstellen en waar veel aandacht wordt besteed aan het bevorderen van positiviteit.
Samenwerken met betrokken s, collega's en een fijne gemoedelijke werksfeer;
Je komt in dienst bij twee werkgevers en ontvangt twee arbeidsovereenkomsten, beiden voor 16 uur per week, in totaal dus 32 uur. Mocht je interesse hebben voor een contract voor 16 uur per week, dan kun je uiteraard ook kiezen voor 1 van de werkgevers;
Je geniet van extraatjes bij twee werkgevers, denk aan presentjes, kerstpakket of gezellige bijeenkomsten, dus alles dubbelop
Bij aanvang van de dienstverbanden ontvang je bij beide organisaties een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd bij gebleken geschiktheid;
Salaris conform de inschaling van de CAO VVT FWG 50 ( minimaal €3.174,50 tot maximaal €4.370,94 o.b.v. 36 uur);
Een eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris, afhankelijk van het aantal maanden dat je in dienst bent;
Interessante secundaire arbeidsvoorwaarden zoals Fisc Free (Malderburch) en Balansbudget;
Goede pensioenopbouw via pensioenfonds Zorg & Welzijn;
Vergoeding voor je reiskosten volgens CAO.
In je dagelijkse werk heb je te maken met vertrouwelijke zaken. Daarom zal er een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) worden gevraagd. Deze wordt uiteraard vergoed.
Interesse?Functie: | adviseur verzuim & preventie |
Startdatum: | 26-04-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3174 – 4370 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Malderburch via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.