Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Nijmegen

Over BGH

  • Verhalen

  • Over BGH
    • Verhalen

  • Over BGH
    • Verhalen

Administratief medewerker

  1. Vacature administratief medewerker

Vragen of interesse?

Nijmegen, min. 24 uur

Vind jij het leuk om een administratie van A tot Z te verzorgen? Ben je op zoek naar een werkgever die je vrijheid en verantwoordelijkheid geeft? En ben je minimaal 24 uur per week beschikbaar? Dan is onze vacature administratief medewerker voor onze vestiging in Nijmegen wat voor jou!

Waarom kiezen voor administratief medewerker bij BGH?

Als accountantskantoor verzorgen wij de administratie bij veel van onze klanten. Maar we hebben zelf natuurlijk ook een administratie. Deze functie is voor onze eigen administratie.

Als administratief medewerker heb je een breed takenpakket. Je werkt veel samen met onze controller en ondersteunt hem bij diverse werkzaamheden. Daarnaast verzorg je de debiteuren- en crediteurenadministratie en heb je veel andere administratieve taken:

  • Je controleert de urenstaten van je collega's en verwerkt deze
  • Je maakt verkoopfacturen
  • Je verstuurt herinneringen, aanmaningen en belt onze klanten als ze te laat betalen. Ook zet je de incassoprocedure in gang als dat nodig is
  • Je controleert en verwerkt inkomende facturen
  • Je maakt betaalbatches aan
  • Je verwerkt bankafschriften
  • Je helpt de controller met periodieke cijfers: je maakt memoriaalboekingen en andere journaalposten en genereert managementinformatie

En wat maakt het werken bij BGH dan leuk? De mensen maken ons bedrijf. Bij BGH zijn we blij met al onze collega's en die waardering spreken we ook uit. Plezier in je werk vinden we namelijk het allerbelangrijkste. We verzetten samen het werk. We hebben oog voor elkaar én voor onze klanten. De sfeer is goed en je krijgt veel vrijheid om je eigen werk in te delen. We stimuleren persoonlijke ontwikkeling op basis van jouw eigen doelen en wensen. Kortom, bij BGH ben je verzekerd van leuke en behulpzame collega's, uitdagende opdrachten en uiteenlopende klanten.

Dit ben jij:

  • Je hebt een MBO of HBO opleiding op financieel of administratief gebied afgerond
  • Je hebt een aantal jaar relevante werkervaring, bij voorkeur op een accountantskantoor
  • Je hebt kennis van AFAS of kun je dit snel eigen maken
  • Je snapt het belang van een juiste en complete administratie en vindt het leuk om een bedrijf hierbij te ondersteunen
  • Je denkt in termen van oplossingen in plaats van problemen en je doorziet de consequenties van jouw werk
  • Je kunt goed mondeling en schriftelijk communiceren
  • In deze functie heb je veel contact met collega's en klanten, dus het is belangrijk dat je sociaal in omgang bent
  • Je vindt kwaliteit en resultaat van je werk belangrijk

Waarom voor BGH kiezen?

  • Leuke en behulpzame collega's
  • Afwisselende en veelzijdige functie
  • Goed salaris dat bij je niveau en ervaring past
  • Goede pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • 27 vakantiedagen
  • Sporten met een personal trainer (1 keer per week op kantoor) en massage op kantoor
  • Flexibele werktijden

Interesse?

Heb je interesse in onze vacature administratief medewerker? Je kunt via het formulier links solliciteren. Stel deze dan aan Ronald Vuijk via .





Functie:administratief medewerker
Startdatum:13-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met BGH Vastgoed Nijmegen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Administratief Medewerker BGH Vastgoed Nijmegen 13-05-2024

Bekijk ook andere vacatures