Vacature Servicedesk Medewerker / RMA Administrator

Servicedesk Medewerker / RMA Administrator in Nijmegen

Direct een (aan)vraag?
Bel +31 - 24 357 88 22


Home | Werken bij | Servicedesk medewerker / RMA Administrator

Werken bij een succesvol en snelgroeiend bedrijf in een branche die booming is? Vanwege aanhoudend succes en groei, zijn we op zoek naar meer Travion Toppers!

Voor onze Servicedesk zijn wij op zoek naar een nieuwe collega!

Onze Servicedesk afdeling bestaat uit gedreven, servicegerichte mensen die dagelijks enthousiast en professioneel voor het maximale resultaat gaan. De Service Desk is de spil tussen interne afdelingen en externe contacten. Je bent verantwoordelijk voor diverse afwisselende werkzaamheden zoals retouraanvragen, levertijdenbeheer, afhalingen, onderzoeken naar en van verschillen en nog veel meer. Hiervoor heb je niet alleen contact met collega's maar ook met klanten, leveranciers, fabrikanten en vervoerders door heel Europa wat de functie positief uitdagend maakt!

Daarnaast trekken we voor onze Travion toppers veel uit de kast! Zo hebben we elke dag een uitgebreide verse lunch, spelen we elke pauze fanatiek tafelvoetbal of tafeltennis, hebben we vrijwel iedere vrijdag een gezellige VrijMiBo en meerdere gezellige kleine en grote evenementen door het jaar heen. Plezier op het werk is bij Travion dus een belangrijke pijler. Ook op professioneel vlak biedt Travion ondersteuning en motiveren we collega's om te leren en zich te ontwikkelen.

Wie zijn wij?

Wij zijn een succesvolle distributeur van een breed assortiment zakelijke IT-hardware, printing supplies en bijhorende accessoires. Onze doelgroep bestaat uit resellers, e-sellers en distributeurs in heel Europa. Travion IT Distribution heeft sinds haar start in 2001 een enorme groei gerealiseerd. We zijn een professioneel bedrijf waar korte lijnen, transparantie, humor en plezier in je werk centraal staan.

Wat ga je doen?

  • Retouraanvragen van klanten beoordelen, bewaken en verwerken;
  • RMA-aanvragen indienen bij leveranciers;
  • Levertijden beheren van openstaande orders bij leveranciers;
  • Afhalingen organiseren met vervoerders bij leveranciers en klanten;
  • Onderzoeken en claims starten bij vervoerders;
  • Voorraadverschillen onderzoeken;

Wie zoeken wij?

Iemand die

  • 40 uur per week ons team wil komen versterken, 32 uur is bespreekbaar;
  • Engels én Nederlands spreekt en schrijft. Beheers je (ook) de Duitse en/of Franse taal dan is dat een pré;
  • Technische affiniteit met IT-producten heeft;
  • Van nature hulpvaardig en oplossings- en servicegericht is;
  • Relevante, soortgelijke werkervaring heeft op MBO+/ HBO niveau;
  • Een teamplayer is en humor meebrengt!

Waar doe je het voor?

  • Uiteraard krijg je een goed salaris. Hoeveel is afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
  • Dienstverband voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Uitstekende bonusregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Uitstekende Pensioenregeling;
  • Mogelijkheden om jezelf nog verder te ontwikkelen;

Wil je bij ons komen werken?

Stuur dan jouw sollicitatie met daarbij jouw Curriculum Vitae en motivatiebrief naar en wij nemen z.s.m. contact met je op!



Functie:servicedesk medewerker / administrator
Startdatum:08-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Servicedesk Medewerker / RMA Administrator Travion 08-03-2024

Bekijk ook andere vacatures