Vacature junior accountspecialist

junior accountspecialist in Nijmegen

Functieomschrijving

Beschrijving

Ken jij die helden op de fiets? De kanjers die door weer en wind ons katervoedsel bezorgen op een brakke regenachtige zondagmiddag? Ja? Mooi! Wij namelijk ook! 

Deze oranje helden staan namelijk bij ons onder contract. En zoals wij hen nodig hebben op een brakke zondagmiddag, hebben zij ons nodig in de begeleiding van hun loopbaan.

Wil je vanaf begin tot eind betrokken zijn bij de loopbaan van deze oranje fietshelden en hen helpen groeien en ontwikkelen in een zeer dynamische omgeving? Hou jij je hoofd koel in ‘the heat of the moment’ en ben jij een mensen-mens? Dan ben jij de perfecte aanvulling in ons Just Eat Takeaway, oftewel, JET team. 

Wat ga je doen als accountspecialist Just Eat Takeaway?

Als accountspecialist, oftewel courier advisor, ben je aanwezig bij de klant op locatie. Jouw werkplek is op locatie bij de klant in Nijmegen en Arnhem. Je spreekt de couriers ter plekke; iedereen weet jou te vinden en met de couriers voer je de gesprekken over onder andere ontwikkeling, werkgeluk en verzuim. Dit alles met één heel concreet doel: De beste bezorger op de fiets binden aan Thuisbezorgd. 

Wat ga je dan concreet doen?
  • het onboarden van nieuw talent, zowel online als offline op een laagdrempelige manier, jij zorgt voor een warm welkom en een gespreid bedje

  • binden en begeleiding van deze superhelden, wij zorgen voor extra werkgeluk. Door middel van het voeren van ontwikkelgesprekken, opleiden, successen vieren en persoonlijke aandacht

  • regelmatig komen we samen met het team om samen te werken aan ons gezamenlijk doel en om continue de beste dienstverlening te kunnen neerzetten

  • je bent hét gezicht en aanspreekpunt vanuit Randstad voor de courier en je zorgt dat je niet alleen op locatie, maar ook telefonisch en via de mail goed bereikbaar bent 

Als je tot hier bent gekomen met lezen, dan ben je vast nog steeds enthousiast! Mooi, want het wordt alleen nog maar leuker!

Geen dag bij Thuisbezorgd is hetzelfde en de ontwikkelingen in de wisselende arbeidsmarkt zorgen elke dag voor nieuwe uitdagingen. Als je van nature sociaal sterk bent, oplossingsgericht werk en mensen echt het gevoel kan geven dat ze erbij horen, dan is dit de perfecte match zoals peanutbutter and jelly en zoals Franse frietjes en een Big Mac.

Heb je ervaring met HR, recruitment of motivatie om dit je eigen te maken? Dan komen we graag met jou in contact!

Wat krijg je van ons?

Voordat je contact met ons legt, snappen we dat je wilt weten wat we je allemaal bieden. Dat is gelukkig een heel mooi pakket aan voorwaarden:

  • Bruto maandsalaris tussen de €2550,- en €3000,-

  • 25 vakantiedagen en 8,5% vakantietoeslag

  • 1 dag per jaar extra vrije dag voor vrijwilligerswerk

  • €750 thuiswerkvergoeding en maandelijks €20,- internetvergoeding

  • laptop en goede mobiliteitsregeling

  • een ruime telefoonvergoeding van €225,- per 2 jaar

  • een jaarlijks belastingvoordeel van €600,- t.b.v. sportabonnement, zorgverzekering of tablet

  • een lucratieve aandelen koopregeling met 2 x 50% bonusaandelen (kan niet mis gaan!)

  • 1x per jaar een eindejaarsbonus van minimaal 3% van je bruto jaarsalaris

  • een maandelijks Benefit-budget van 3,847% van je maandsalaris waar je zelf kan kiezen tussen vrije tijd, geld, fiets of sparen voor een sabbatical

Werken in ons team: gewoon doen!

Wat maakt deze baan naast alles wat hierboven staat zo leuk? Dat is ook zeker ons team. We zijn gedreven, creatief en hardwerkend. Altijd tijd voor elkaar en in voor een lolletje. Je hebt een belangrijke rol binnen het team. We werken geregeld samen met elkaar op één locatie, om te inspireren, te delen en als team ons verder te ontwikkelen. We werken landelijk als één team één taak en zijn totaal met ruim 20 collega’s in het operationele team. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om ideeën in te brengen. Je werkzaamheden verricht je hoofdzakelijk vanuit de lokale hub. In ons team werken ook account adviseurs, support medewerkers en managers, zoals Wendy van Vugt en countrymanager Monica van Zeijl. Klinkt goed, toch?

Nu alleen nog solliciteren! Of toch eerst nog bellen?

Enthousiast geworden? Mooi! Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet. Het eerste contact over je sollicitatie heb je met Talent Acquisition. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Talent Acquisition Specialist Dion Tholen via 06-15646118 of dion.tholen@randstadgroep.nl.

  • Succesvolle sollicitatie

    Fijn, de eerste stap is gezet! Je hebt je sollicitatie afgerond en deze is bij ons binnen gekomen. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met jou op per mail of telefoon. Als wij voldoende aansluiting zien met jouw profiel, willen we je uiteraard beter leren kennen tijdens een korte telefonische kennismaking. 

  • Op gesprek

    De talent acquisition specialist gaat verder met jou in gesprek over de functie, het team en ons bedrijf. Daarnaast zijn wij benieuwd naar wie jij bent en naar wat jouw talenten zijn. Dit gesprek kan zowel op kantoor als online plaatsvinden.  

  • Op tweede gesprek

    Het tweede gesprek is in ieder geval met jouw toekomstige manager. Zo krijg je nog meer beeld en gevoel bij jouw werkplek. Vaak zit hier nog een tweede persoon bij en die persoon is afhankelijk van de vacature en afdeling. Soms is dit met een andere manager, een collega uit het team of een andere talent acquisition specialist. We zijn al overtuigd van jouw talenten, maar we willen samen echt kijken welke plek het beste bij jou past!

  • Welkom in het team

    Yes, je bent aangenomen! Wij zorgen voor een passend aanbod, jij hoeft alleen maar digitaal te tekenen. Welkom in het team en bij Randstad ;-). Met een mooi onboardingsprogramma voel jij je direct thuis bij ons bedrijf en helpen wij je verder in de start van je baan. 



Functie:Technici voor informatie- en communicatietechnologie: gebruikersondersteuning
Startdatum:08-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad Nederland via dion.tholen@randstadgroep.nl of 31615646118. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. junior accountspecialist Randstad Nederland 08-05-2024

Bekijk ook andere vacatures