Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Nijmegen

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is expert op het gebied van zonnesystemen op maat maken die de wensen van hun klanten overtreffen. Door hun klantgerichte werkwijze en ervaring bedienen ze zowel zakelijke als particuliere klanten. Het bedrijf is gevestigd in Nijmegen, omgeving Beuningen, en is goed te bereiken met eigen vervoer en OV.

Onze opdrachtgever is sinds begin 2012 actief in de zonnepanelenbranche. Hierdoor hebben ze al veel ervaring en kennis opgebouwd. Die kennis gebruiken ze elke dag weer om installaties samen met de klant voor de volle 100% tevredenheid uit te kunnen voeren. 

De opdrachtgever bedient zakelijke en particuliere klanten, ze beschikken over een breed klantenbestand. Ze zijn gevestigd in Nijmegen, de omgeving van Beuningen. Hun locatie is goed bereikbaar met de auto en met het openbaar vervoer.

Functieomschrijving

TOPVACATURE ALERT!

Ben jij een aanpakker, zelfstandig en bovendien op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder. 

Voor onze opdrachtgever, een ervaren bedrijf in de zonnepanelenbranche, zoeken we per direct een enthousiaste officemedewerker. Als officemedewerker heb je vooral een ondersteunende rol voor het overige kantoorpersoneel. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse orde van het kantoor. Hierin krijg je tevens veel vrijheid om je werkzaamheden naar jouw eigen manier in te richten. Je takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Het telefonisch en per mail te woord staan van klanten;
  • Het verstrekken van informatie en het inplannen van afspraken;
  • Samenwerken met andere teams binnen de organisatie;
  • Acties van andere teams (en je eigen) onder de aandacht brengen bij klanten;
  • Het organiseren van bijeenkomsten, uitjes en beurzen;
  • Het notuleren van vergaderingen;
  • Overige facilitaire taken zoals het bestellen van kantoorartikelen, en het netjes houden van vergaderzalen en receptieruimtes.
Functie-eisen
  • Minimaal MBO-4 werk- en denkniveau;
  • Werkervaring met administratieve processen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Kennis van MS Word en Office;
  • Communicatief sterk.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een uitdagende parttime functie met veel vrijheid van 28 uur per week;
  • Een salaris van € 2.300 - € 3.000 op basis van een fulltime dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Verlofdagen en een vakantiegeldregeling;
  • Pensioensregeling vanaf je eerste werkdag;
  • Tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract bij de opdrachtgever.


Functie:medisch-administratief medewerker
Startdatum:08-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:28 – 28

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via l.dijkstra@werk.olympia.nl of Lars Dijkstra. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Administratief medewerker Olympia 08-05-2024

Bekijk ook andere vacatures