Vacature Accountmanager

Accountmanager in Nijmegen

Ontdek én versterk een cultuur van verbinding.

Als Accountmanager bij sta je centraal in de ontwikkeling van bloeiende klantrelaties.

Als accountmanager bij ben je meer dan een schakel; je bent een cruciaal onderdeel van ons team. Jij onderhoudt en breidt klantrelaties uit door proactief de behoeften van onze klanten te begrijpen en nieuwe samenwerkingskansen te identificeren. Je verbindt met onze klanten, signaleert veranderende behoeften en vertaalt deze inzichten naar waardevolle oplossingen.

Je werkt nauw samen met onze sales manager Klaas, directeuren Geert en Thomas, en marketingexperts Koen en Nick. Daarnaast spar je met projectmanagers over lopende projecten en leer je van onze developers en designers. Bij zitten we letterlijk naast elkaar aan tafel, altijd klaar om elkaar te helpen en samen de lat hoger te leggen.

"Bij kom je in een groep van veelzijdige experts. De energie en samenwerking van ons hele team zorgen ervoor dat we het verschil maken voor onze klanten.

"

Klaas de Leeuw

Verbinder eerste klas

Je inventariseert wensen en behoeften van klanten en koppelt deze aan de expertise binnen . Voor klanten ben je een adviseur, sparringpartner en kritische luisteraar die hen helpt hun digitale toekomst vorm te geven. Je daagt klanten uit verder te denken dan standaard oplossingen en helpt hen keuzes te maken waardoor hun digitale platformen nog meer waarde toevoegen. Voor je collega's ben je de vertaler van klantvragen en geef je duidelijke kaders waarbinnen zij passende oplossingen kunnen creëren. Zo zorg je voor uitdagende projecten en blije collega's.

Samen met je collega's bepaal je de richting en stappen in de ontwikkeling van . Je kijkt naar klanten die bij onze dienstverlening passen en hoe onze diensten aansluiten bij de behoeften van klanten en de ontwikkelingen in het digitale landschap. Jij speelt een sleutelrol in de richting waarin zich ontwikkelt.

  • Ontwikkelen en implementeren van accountplannen om de relatie met de klant te versterken en de klanttevredenheid te verhogen.
  • Regelmatig contact onderhouden met klanten, ook wanneer er geen directe verkoopkansen zijn, om de communicatielijnen kort te houden en een stabiele basis te leggen voor een langdurig partnerschap.
  • Identificeren en benutten van cross-selling en upselling mogelijkheden binnen bestaande klantaccounts.
  • Samenwerken met het projectmanagementteam en andere interne stakeholders om te zorgen voor een naadloze afstemming van activiteiten en een optimale klantenservice.
  • Actief luisteren naar de behoeften en zorgen van klanten, en indien nodig, effectieve oplossingen bieden om problemen op te lossen en te voorkomen.

Onze opdrachtgevers, zoals Doornroosje , Walker Fire , Dar , F&L Media en Radboudumc waarderen onze expertise en komen steeds weer bij ons terug met nieuwe vraagstukken.

is een behulpzaam team dat eigenwijs zijn eigen pad volgt, vindingrijk is bij problemen en grensverleggend in het vakgebied. Naast het creëren van geweldige digitale oplossingen, maken we ook veel plezier. We bieden een professionele maar informele sfeer, vrijheid en verantwoordelijkheid in het werk, flexibiliteit en waken voor een goede werk-privébalans.

We vieren successen, organiseren borrels en teammiddagen, bezoeken conferenties en werken jaarlijks een week in het buitenland tijdens onze workation. Ons mooie, nieuwe kantoor bevindt zich in hartje Nijmegen, maar thuiswerken is ook mogelijk. We verwelkomen collega's van alle achtergronden en identiteiten en vinden het belangrijk dat iedereen zich gewaardeerd en gerespecteerd voelt. Hoewel ons huidige team voornamelijk uit mannen bestaat, zien we de toegevoegde waarde van diversiteit en nodigen we ook vooral vrouwen uit om te reageren.

Dus, ga jij aan de slag met collega's zoals Klaas, Geert en Thomas en maak jij klanten blij met onze expertise?

Met de onderstaande talenten, kwaliteiten of ervaringen maak je ons enthousiast.

  • Aantoonbare ervaring in relatiebeheer, bij voorkeur in een B2B-omgeving.
  • Affiniteit met online. Je ziet de waarde van een digitale toekomst en vindt het leuk om hier dagelijks mee bezig te zijn.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een klantgerichte mindset.
  • Vermogen om relaties op te bouwen en te onderhouden op verschillende niveaus binnen organisaties.
  • Probleemoplossend vermogen, analytisch en je reageert snel en effectief op klantbehoeften.
  • Oog voor saleskansen en het vermogen om deze te herkennen en te benutten.
  • Kennis van het klantproces en het vermogen om interne uitdagingen te begrijpen en hierover te communiceren met het team.

" Bij ga je met een goed humeur naar je werk. Je bent omringd door talentvolle mensen die plezier hebben in hun werk, en waar je veel van kan leren.


De mensen maken het bedrijf. En bij hebben we 35+ van die hartstikke leuke mensen zitten. De sfeer is goed en het verloop is minimaal. We doen ons best om van een fijne werkplek te maken.

Bij is transparantie de sleutel tot vertrouwen en groei.

  • We bieden transparantie en eerlijkheid met een eigen salarishuis , waarin we ruimte overlaten voor flexibiliteit.
  • We hebben gedefinieerde niveaus van junior, medior en senior waarin typische verantwoordelijkheden en verwachtingen binnen onze branche zijn uitgewerkt.
  • Met de integratie 360-graden feedback bevorderen we een open cultuur van opbouwende kritiek onder collega's.
  • Bij belangrijke gesprekken over contracten en salarisverhoging zorgt de aanwezigheid van HR voor consistentie en duidelijkheid.
  • We geven je inzicht in bedrijfsbeslissingen en salestrajecten tijdens onze algemene vergadering. Ze blijf je op de hoogte van de werking van als bedrijf.

Je krijgt de middelen om fijn je werk te kunnen doen, waaronder een goed salaris. Daarnaast ben je verzekerd van pensioen en aanvullende zekerheden.

  • Onze salarissen houden we bovengemiddeld in de branche (we vergelijken onze salarissen jaarlijks met het branche-onderzoek van DDA ).
  • Je krijgt een laptop en accessoires naar keuze, zodat jij goed je werk kunt doen.
  • 2 vrije vitaliteitsdagen (obv. 40u) per jaar inzetbaar om je ruimte te geven bij piekbelasting op werk of privé.
  • Jaarlijkse vitaliteitsbijdrage van €350,- om te investeren in het starten of behouden van een gezonde levensstijl.
  • Reiskostenvergoeding (indien >10km woonachtig van ons kantoor).
Buiten wat je van de overheid krijgt, regelt dit voor je:
  • Je bouwt pensioen op via Zwitserleven, waarbij voor deels bijdraagt aan de premie. Je kiest zelf een beleggingsstrategie en kunt bijsparen. Voor vragen kun je terecht bij onze pensioenadviseur.
  • Via neem je ook deel aan deze aanvullende verzekeringen:
    • WGA-hiaat basis verzekering .

Met het vertrouwen van onze klanten hebben we vrijheid om mooie producten te maken.

  • We werken vooral voor vaste opdrachtgevers die ons vertrouwen en ons de tijd geven om ze te helpen groeien.
  • Doordat we je stimuleren aan eigen doelen te werken, helpen we je de juiste uitdaging te vinden in je werk.
  • Vandaag wat vroeger beginnen om morgen eerder te stoppen. Je hebt de vrijheid om te spelen met je werktijden, zolang dit geen obstakel vormt voor collega of opdrachtgever.
  • We vinden het belangrijk om samen te zijn én samen te werken op kantoor, maar je hebt de vrijheid en flexibiliteit om (vaste dagen) thuis te werken.
  • Vrij is vrij. Jij wilt niet gestoord worden op vakantie of op een vrije dag. We investeren in interne kennisdeling en standaardisering, zodat jij nooit de enige bent die een vraag kan beantwoorden.

  • De jaarlijkse werkvakantie is de ultieme teamervaring van . Met een groot deel van het team werken we een week in het buitenland . Bereid je voor op een hoop gelach, de zon op je scherm en een enorme boost in het teamgevoel.
  • Ga aan de slag met eigen ideeën in onze eigen ontwikkeltuin project 404 . Samen met collega's kies en leer je nieuwe technieken, programmeertalen, animaties of nieuwe tools om te gebruiken.
  • We delen inspiratie met elkaar op ons eigen inspiratieplatform. Kijk alvast mee op inspiratie..nl
  • We verbeteren teamprestaties met behulp van stand-ups en wekelijkse gildemeetings. Hierin bespreken we problemen en uitdagingen en hoe we deze samen kunnen oplossen. Zowel binnen disciplines als de samenwerking daartussen.
  • We dagen elkaar uit om elke dag een beetje beter te worden. Dat doen we o.a. met periodieke code reviews, design roasts en projectevaluaties waarin we de kwaliteit van ons werk aan de kaak stellen.
  • Voor persoonlijke kwesties kun je altijd terecht bij een interne of externe vertrouwenspersoon.

Deze pijlers zijn slechts het begin van een fijne samenwerking. Wil je meer weten over het team en onze cultuur?


Solliciteer direct of stel je vraag aan tanja.

Je CV en motivatiebrief worden bekeken door HR, directie en de sales manager.

We maken een keuze uit de verschillende kandidaten op basis van aansluiting bij het gevraagde profiel en zullen je uitnodigen voor een eerste gesprek.

Bij succes zal een tweede, verdiepend gesprek volgen waarbij andere collega's en HR aanhaken.

Als iedereen nog steeds enthousiast is, dan volgt er een aanbod waarbij we je een salaris bieden dat past bij je kennis, kunde en ervaring.

We vragen je om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) die wij vergoeden.

In het sollicitatieproces heb je de mogelijkheid om vrijblijvend langs te komen of een dagdeel mee te lopen om een indruk te krijgen van onze werkwijze, het team en de sfeer.



Functie:accountmanager
Startdatum:30-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met LinkU via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures nijmegen
  2. Accountmanager LinkU 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures