Vacature Accountmanager Arbeidsbemiddeling

Accountmanager Arbeidsbemiddeling in Nijmegen

Functieomschrijving

Ben jij een geboren matchmaker die altijd al een eigen onderneming heeft willen runnen binnen een groeiende en dynamische organisatie? Dan is dit de perfecte vacature voor jou. Lees snel verder en ontdek hoe jij alle vrijheid krijgt om jouw eigen klanten en kandidaten voor je te winnen.

In deze ondernemende rol, als Adviseur/ Consultant, ben jij verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe klanten door middel van acquisitie en bedrijfsbezoeken. Samen met jouw opdrachtgevers stel jij het ideale profiel op om te matchen met hun projecten. Naast het werken als matchmaker, ben jij ook nog een uitstekende relatiecoach. Jij houdt de banden met onze klanten warm en versterkt deze.

Jij bent continu op zoek naar professionals die de openstaande vacatures van onze klanten kunnen vervullen en brengt ze samen. Jij brengt ze samen, waardoor ze elkaar niet alleen vinden, maar ook samen groeien!

Dus, ben jij klaar om jouw ondernemersgeest te laten floreren en jouw matchmaking skills in te zetten? Solliciteer dan snel voor deze fantastische functie als Accountmanager Arbeidsbemiddeling en geef jouw carrière een boost!

Functie-eisen

Als Accountmanager Arbeidsbemiddeling is het van belang dat je goed kunt communiceren en onderhandelen. Je moet in staat zijn professionals en klanten van MBO tot WO niveau op een effectieve en professionele manier te begeleiden door het proces.

Daarnaast werk je in een dynamische en snel veranderende omgeving. Om die reden is het van belang dat je goed kunt presteren onder druk en stressbestendig bent. Je schakelt snel en stelt prioriteiten voor jezelf. Dit doe je zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit van jouw werk.

  •  Hbo werk- en denkniveau;
  •  Ervaring in de sales, uitzend- of detacheerbranche;
  •  Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  •  Een oprechte glimlach en interesse in anderen.
Arbeidsvoorwaarden

Je komt terecht in een ambitieuze omgeving waarin hard werken gecombineerd wordt met een gezonde dosis humor en plezier. Even de focus kwijt tijdens het harde werk? Doe gerust wat jumping jacks achter je bureau of trek je collega mee voor een potje tafeltennis. En de vrijdagmiddagborrel? Waarom borrelen als je ook een potje padel kunt spelen op een van onze banen?! De gehele werksfeer binnen Continu Professionals is informeel en nuchter, waarbij samenwerking voorop staat. Alleen kun je veel bereiken, maar samen bereik je nog veel meer door elkaar op weg te helpen!

What’s in it for you?

  •  Een bruto maandsalaris tot €4.000,- (o.b.v. fulltime, afhankelijk van kennis en ervaring) ;
  •  Een aantrekkelijke bonusregeling tot €50.000 per jaar;
  •  Een laptop, telefoon en auto van de zaak, die je ook privé mag gebruiken;
  •  Uitzicht op een vast contract na 7 maanden;
  •  Aandacht voor jouw ontwikkeling met verschillende leerlijnen en ons GROW-platform;
  •  Eindejaar tantième afhankelijk van het bedrijfsresultaat;
  •  26 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband, met de mogelijkheid om er 5 dagen bij te kopen;
  •  Een goede pensioensregeling;
  •  Tal van leuke teamactiviteiten, waaronder trips naar het binnen- en buitenland.


Functie:Vertegenwoordigers
Startdatum:07-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2750 – 4000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Accountmanager Arbeidsbemiddeling FYGI BV 07-03-2024

Bekijk ook andere vacatures