Gratis Sneak Preview film ‘Holland, Natuur in de Delta’ voor kinderen in bioscoop Beuningen

Eind september gaat de bioscoopfilm ‘Holland, Natuur in de Delta’ in première, de opvolger van de succesvolle bioscoopfilm ‘De Nieuwe Wildernis’. Speciaal voor kinderen is er al op zaterdagmiddag 12 september om 16:00 een ‘sneak preview’ van deze film in bioscoop Van Heemstrabaan in Beuningen. Deze bijzondere middag is een initiatief van IVN Gelderland, in samenwerking met EMS Films, gemeente Beuningen, Waterschap Rivierenland en Dijkmagazijn Beuningen.

Gratis lespakket
Tijdens deze unieke vertoning wordt ook het lespakket ‘Delta in de Klas’ gelanceerd. Dit leuke lespakket is speciaal ontwikkeld rond de film en wordt gratis aangeboden aan het onderwijs. Alle kinderen worden verwelkomd met een drankje, aangeboden door de bioscoop. De burgemeester van Beuningen, de wethouder en de (jeugd)dijkgraaf van het Waterschap zijn aanwezig. Ook komt één van de filmmakers, zodat je allerlei vragen kan stellen over het filmen in de natuur!

Holland, Natuur in de Delta
De film is opgenomen in natuurgebieden in het Nederlandse Deltagebied. Het verhaal wordt verteld vanuit de hoofdrolspelers zeearend, bever, haas, vlinder en stekelbaars. ‘Holland, Natuur in de Delta’ is de opvolger van ‘De Nieuwe Wildernis’. In 2017 verschijnt het derde en afsluitende deel ‘Waddenland – Living on the Edge’. Kijk voor meer informatie op www.hollanddefilm.nl (later online).

Kinderen kunnen zich met hun ouders aanmelden via het aanmeldingsformulier op www.bit.ly/sneakpreviewbeuningen. Wees er snel bij want op = op!