Nijmegen – Klanten van Wensink Nijmegen en omstreken kunnen vanaf heden nog zorgelozer de weg op. Via de mobiele telefoon kunnen Wensink-klanten zelf pech of storingen raadplegen, schade melden bij de verzekeraar of een werkplaatsafspraak maken. Wensink Automotive hoopt met deze mobiele app het zorgeloze rijden te vergroten.

 

Tako de Jong, Marketing Directeur van Wensink is blij met het resultaat: ‘Waar voorheen klanten altijd afhankelijk waren van onze openingstijden en beschikbaarheid van de service medewerkers, kunnen ze nu het meeste zelf regelen.’

De Wensink app zal zowel voor de klant als Wensink helpen in een betere afstemming bij onduidelijkheden geeft De Jong aan: ‘Wij kunnen op basis van het kenteken en de onderhoudshistorie de klant informeren over het verlopen van de APK of voorspellen wanneer de auto toe is aan een grote beurt. Zo ontvangt de klant pas info wanneer dit nodig is en niet overbodig vaak.’

 

Bij geval van schade zal deze applicatie een uitkomst bieden, omdat er binnen 10 minuten de verzekeraar op de hoogte gesteld kan worden, begeleidt met foto’s en situatieschetsen. Een oplichtend symbool in het dashboard is eenvoudig te raadplegen, zodat de gebruiker weet of er doorgereden kan worden of niet. Via de chatfunctie kunnen gebruikers direct vragen stellen aan het Wensink-personeel, en het actuele occasion aanbod bekijken.

De mobiele app is gratis te downloaden op Android en Apple telefoons en tablets via de Apple App Store en de Android Play Store.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.