Vacature Administratief- / Commercieel medewerker binnendienst

Administratief- / Commercieel medewerker binnendienst in Weurt

Wil jij als Administratief-/ Commercieel medewerker binnendienst het aanspreekpunt van onze klanten zijn? En zorg jij voor de juiste aanpak, opvolging en organisatie? Vind jij het leuk om administratieve en commerciële ondersteunende taken op te pakken? Dan zijn we bij Bubbles! Hygiëneservice op zoek naar jou.

Wat ga je doen?

In deze afwisselende functie staan vrijheid en zelfstandigheid centraal. Je werkt zorgvuldig en jij bent de spil in het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor een juiste en soepele afhandeling van o.a. orders, offertes en de administratie. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Deze sta je op klantvriendelijke wijze te woord. Een proactieve houding om onze klanten op de beste manier te bedienen is hierbij belangrijk.

Maak je geen zorgen, wij gooien je niet meteen in het diepe. Wij starten altijd met een passend inwerktraject en je collega’s staan klaar om je wegwijs te maken in onze systemen en processen. Alles onder controle? Dan laten we je graag zelfstandig aan de slag gaan!

Geen dag is hetzelfde bij Bubbles! en dat maakt het zo leuk om onderdeel uit te maken van dit team. Kortom, een leuke en zelfstandige functie binnen een informele, gezonde en groeiende organisatie!

Wie zijn wij?

Bubbles! Hygiëneservice bestaat al ruim 25 jaar en is een groothandel die voortdurend in beweging is met het bedenken, ontwikkelen en verkopen van alles op het gebied van hygiëne. Wij omschrijven onszelf graag als een groeiend bedrijf, dat volop in ontwikkeling is met bevlogen en gedreven medewerkers.

Wat vragen wij?

• We zien jou hier graag 40 uur per week of in overleg

• Je hebt MBO4+ werk- en denkniveau.

• Je ‘denkt na’ over wat je doet en gaat daarmee dus een stap verder dan ‘een taak uitvoeren’; je controleert jouw eigen werk en bent je bewust van de gevolgen van jouw werk voor het verdere proces.

• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal.

• Met computers en systemen werken is als een tweede natuur. Je hebt hierin ruime ervaring. Bij voorkeur met zowel een ERP pakket of een boekhoudpakket.

• Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, ben je commercieel, proactief en klantgericht.

• Administratieve ervaring bij voorkeur in het MKB.

Welke taken mag je oppakken?

• Crediteurenbeheer

• Betalingen

• Debiteurenbeheer

• Automatische incasso’s

• Offertes

• Rapportages

• Omzet

• Verwerken van het bankboek

• Prijzen inkoop en verkoop bijhouden

• Pensioen mutaties

• Facturatie

• Artikelbestand bijhouden

• Bijhouden en beantwoorden van e-mails

• Ondersteuning buitendienst

Wat bieden wij?

• Goede arbeidsvoorwaarden

• Reiskostenvergoeding

• Premievrij pensioen

• Een dynamische omgeving waar ruimte is voor ontwikkeling en eigen inbreng

• Werken in een informele organisatie met leuke collega’s

• Veel vrijheid, jij maakt je eigen dagindeling.

Ben je enthousiast geworden? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar info@bubblesbv.nl

Vragen over de vacature? Neem gerust contact op met Patrick Hendrix via 024 - 66 32 806.

Soorten aanvullende vergoedingen:

• Vakantiegeld



Functie:Administratief-/ Commercieel medewerker binnendienst
Startdatum:29-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief- / Commercieel medewerker binnendienst Bubbles Hygiëneservice 29-02-2024

Bekijk ook andere vacatures