Service Delivery Manager Operationeel geweten van ons retail tech platform
Opleidingsniveau
Direct naar:
Hoe maak jij onze klanten blij?
Samen met 52.000 partners verandert bol retail om het dagelijks leven van 13 miljoen klanten makkelijker te maken. En als we tegelijkertijd de wereld een beetje beter kunnen maken, dan gaan we er voor! Maar het aanbieden van 34 miljoen (en we tellen verder !)) artikelen, is niet eenvoudig . Sterker nog, het faciliteren van dit enorme aantal customer journeys is een complexe technologische uitdaging . Temeer omdat we in transitie zijn naar een product-led organisatie waar individuele tech teams hun services autonoom draaien . D at vraagt dus om een hoge mate van betrouwbaarheid van onze microservices .
De grootste uitdaging
Site Reliability Engineering betekent voor veel mensen wat anders. Binnen bol zijn we voornamelijk gefocust op het helpen van tech teams zodat ze meer inzicht krijgen in de betrouwbaarheid van hun product (bijvoorbeeld, het bestellen van een artikel in onze webshop). Dit inzicht maakt het mogelijk om op basis van data te beslissen of we aandacht moeten besteden aan betrouwbaarheid, of dat we sneller nieuwe features kunnen ontwikkelen. Onze visie op SRE is dat betrouwbaarheid en features twee kanten zijn van dezelfde medaille - klanttevredenheid. Klanttevredenheid zorgt ervoor dat klanten terug komen naar ons platform, en hopelijk zelfs aanbevelen!
Dat gezegd, SRE implementeren in een complex IT landschap, met 1000+ microservices en meer dan 1500 tech collega's is een forse uitdaging. Heb jij de vaardigheden en mentaliteit om ons verder te helpen?
Wat ga je doen als Service Delivery Manager?
J e leidt verschillende projecten en initiatieven . S terk c oördinerend vermogen, autonoom kunnen werken en prioriteren is daarom een vereiste. Gelukkig zit je in een ervaren team, met engineers en andere SDM's , zodat je er nooit alleen voor staat. Ook nodigen we je uit om de lead te pakken bij serieuze IT-incidenten ( bijvoorbeeld een outage van bol.com ), en de opvolging daarvan . Kortom, jij bent het operationele geweten van ons retail tech platform en onze SRE ambassadeur .
3 redenen waarom dit (n)iets voor jou is
Laat zien waarom niet
Hier kom je terecht
Je landt in een enthousiast en gemotiveerd SRE-team, bestaande uit Site Reliability Engineers met een achtergrond in systeem- en software-engineering , plus collega- S DM's . Je werkt intensief samen met alle tech teams en stakeholders , zoals e ngineering m anagers en productmanagers binnen je domein.
Wij creëren een omgeving waarin we de kracht van diversiteit benutten.
De extra's
Denk hierbij aan trainingen, een lekkere lunch, eventueel een telefoon en een leaseauto, wanneer dit nodig is voor het uitoefenen van je functie.
Wij wijzen je graag op het volgende:
Functie: | service delivery manager |
Startdatum: | 04-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.