Vacature Manager IT OPS - Manager IT OPS

Manager IT OPS - Manager IT OPS in Nijmegen

Manager IT Ops

Je gaat teams aansturen die recentelijk zijn gevormd als onderdeel van de transformatie van Bovemij. Deze teams staan voor de opdracht om van een reactief, klantgerichte IT ondersteuning te transformeren naar een proactieve IT dienstverlener waar ontzorgen, voorspelbaarheid, betrouwbaarheid en standaardisatie voorop staan. Jij bent gedreven in het neerzetten van een visie op IT-operations en weet dit te realiseren tot een succes!

40

HBO/ WO

Manager IT Ops

Je gaat teams aansturen die recentelijk zijn gevormd als onderdeel van de transformatie van Bovemij. Deze teams staan voor de opdracht om van een reactief, klantgerichte IT ondersteuning te transformeren naar een proactieve IT dienstverlener waar ontzorgen, voorspelbaarheid, betrouwbaarheid en standaardisatie voorop staan. Jij bent gedreven in het neerzetten van een visie op IT-operations en weet dit te realiseren tot een succes!

Nijmegen

40

Hbo/ WO

Over Bovemij

Wij verbinden de 10.000 Nederlandse mobiliteitsbedrijven met de 10 miljoen consumenten. Zo helpen we de consument aan betrouwbare mobiliteit en helpen we de branche succesvol ondernemen. We bieden oplossingen die branche en consument dichter bij elkaar brengen. Van verzekeringen tot financieringen, van data tot online portalen. Zo versterken we de band van rijdend Nederland, en helpen we Nederland vooruit.


Taken en verantwoordelijkheden

Als Manager IT Ops leid jij een onderdeel van ruim twintig collega's, aansturen van externe IT partners en sta jij ze bij in hun transformatie naar zelfsturende Agile teams. Met je teams bouw je aan flexibele, kosteneffectieve diensten die Bovemij in staat stellen haar platformstrategie in de mobiliteitsbranche te realiseren. Van systemen naar platformen die werk uit handen nemen. Klanttevredenheid heb je hoog in het vaandel staan en de aangeboden IT-diensten zijn betrouwbaar, voorspelbaar en beschikbaar. Je bewaakt en borgt de continuïteit van Bovemij en van onze diensten aan onze klanten. Tevens begeleid je de organisatie in de migratie naar de Cloud en bent in staat externe IT partners aan te sturen waarmee je jouw IT diensten levert. Je werkt nauw samen met de directeur Tech & Change en jij bent onderdeel van het MT Tech & Change bedrijf, die bouwt en vertrouwt op jouw inhoudelijke kennis van systemen en kennis van de markt om de complexiteit te vertalen naar de juiste management keuzes. Ook heb je veel contact met de Manager Service Delivery en de Lead Enterprise Architect en spar je regelmatig functioneel met de CDOO en , .


Jouw team

Jouw team is de afdeling ICT van Bovemij en bestaat uit de teams Digital Workspace, Cloud Infra, IAM en Security. Wij werken voor alle bedrijfsonderdelen van Bovemij en dragen bij aan de organisatie door middel van een informatievoorziening die bestuurd, betrouwbaar en geborgd is. Het is een diverse en gezellige afdeling, waar met veel plezier wordt samengewerkt aan een beter Bovemij. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en verbetervoorstellen, die je gezamenlijk met collega's kan oppakken. Je leidinggevende wordt de Directeur van het bedrijfsonderdeel Tech & Change, Maike Wieland.

Over Bovemij

Wij verbinden de 10.000 Nederlandse mobiliteitsbedrijven met de 10 miljoen consumenten. Zo helpen we de consument aan betrouwbare mobiliteit en helpen we de branche succesvol ondernemen. We bieden oplossingen die branche en consument dichter bij elkaar brengen. Van verzekeringen tot financieringen, van data tot online portalen. Zo versterken we de band van rijdend Nederland, en helpen we Nederland vooruit.

Taken en verantwoordelijkheden

Als Manager IT Ops leid jij een onderdeel van ruim twintig collega's, aansturen van externe IT partners en sta jij ze bij in hun transformatie naar zelfsturende Agile teams. Met je teams bouw je aan flexibele, kosteneffectieve diensten die Bovemij in staat stellen haar platformstrategie in de mobiliteitsbranche te realiseren. Van systemen naar platformen die werk uit handen nemen. Klanttevredenheid heb je hoog in het vaandel staan en de aangeboden IT-diensten zijn betrouwbaar, voorspelbaar en beschikbaar. Je bewaakt en borgt de continuïteit van Bovemij en van onze diensten aan onze klanten. Tevens begeleid je de organisatie in de migratie naar de Cloud en bent in staat externe IT partners aan te sturen waarmee je jouw IT diensten levert. Je werkt nauw samen met de directeur Tech & Change en jij bent onderdeel van het MT Tech & Change bedrijf, die bouwt en vertrouwt op jouw inhoudelijke kennis van systemen en kennis van de markt om de complexiteit te vertalen naar de juiste management keuzes. Ook heb je veel contact met de Manager Service Delivery en de Lead Enterprise Architect en spar je regelmatig functioneel met de CDOO en , .

Jouw team

Jouw team is de afdeling ICT van Bovemij en bestaat uit de teams Digital Workspace, Cloud Infra, IAM en Security. Wij werken voor alle bedrijfsonderdelen van Bovemij en dragen bij aan de organisatie door middel van een informatievoorziening die bestuurd, betrouwbaar en geborgd is. Het is een diverse en gezellige afdeling, waar met veel plezier wordt samengewerkt aan een beter Bovemij. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en verbetervoorstellen, die je gezamenlijk met collega's kan oppakken. Je leidinggevende wordt de Directeur van het bedrijfsonderdeel Tech & Change, Maike Wieland.

  • Een afgeronde en relevante studie op HBO of WO-niveau;

  • Minimaal tien jaar ervaring als manager IT en je vindt het leukom het team te coachen en te motiveren;

  • Kennis van en ervaring met Service Management;

  • Kennis van en ervaring met exploitatie omgevingen;

  • Relevante ervaring met IT transformaties of change management;

  • Relevante ervaring met het verbeteren en optimaliseren van IT processen en IT Servicemanagement;

  • Ervaring met managen van leveranciers;

  • Daadkrachtig;

  • Pro-actief;

  • Organisatiesensitief;

  • Klantgericht;

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift;

  • Oplossingsgericht en pragmatisch ingesteld;

  • Een afgeronde en relevante studie op HBO of WO-niveau;

  • Minimaal tien jaar ervaring als manager IT en je vindt het leukom het team te coachen en te motiveren;

  • Kennis van en ervaring met Service Management;

  • Kennis van en ervaring met exploitatie omgevingen;

  • Relevante ervaring met IT transformaties of change management;

  • Relevante ervaring met het verbeteren en optimaliseren van IT processen en IT Servicemanagement;

  • Ervaring met managen van leveranciers.

  • Daadkrachtig;

  • Pro-actief;

  • Organisatiesensitief;

  • Klantgericht;

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift;

  • Oplossingsgericht en pragmatisch ingesteld;


  • Een passend salaris dat we afstemmen op jouw ervaring.
  • Een 13e maand, 8% vakantiegeld en een winstuitkering - wanneer je vóór 1 juli in het boekjaar bij ons in dienst bent gekomen en we samen een goed jaar hebben gehad.
  • Een jaarcontract en de intentie om deze om te zetten naar een vast dienstverband.
  • Prettig thuiswerken: een internetvergoeding van €35,- netto per maand, een thuiswerkvergoeding van €2,- netto per thuiswerkdag en de mogelijkheid om voor maximaal €450,- (excl. BTW) aan thuiswerkfaciliteiten te bestellen in onze Bovemij thuiswerkshop.
  • Ontspanning na inspanning: vijf weken vakantie (200 uur op basis van een fulltime dienstverband) en de mogelijkheid om jaarlijks uren bij te kopen (104 uur op basis van een fulltime dienstverband).
  • Een fijne verjaardag! Ons cadeautje aan jou: een dag bijzonder (en dus doorbetaald) verlof wanneer je op een werkdag jarig bent.
  • Comfortabel reizen naar ons kantoor met ons fietsplan en reiskostenvergoeding.
  • Korting op onze particuliere verzekeringen, een collectieve zorgverzekering en een vergoeding van 50% (bruto) van je aanvullende premie van je ziektekostenverzekering.
  • Ruime leer- en ontwikkelingsmogelijkheden waaronder een vergoeding van eventuele studiekosten, toegang tot onze Bovemij Campus waarin je vakinhoudelijke en persoonlijke opleidingen kunt volgen en een uitgebreid vitaliteitsprogramma: Bovemij Fit.
  • Een blik op de toekomst: een beschikbare premieregeling bij Zwitserleven. Waarbij jouw pensioenpotje bestaat uit een deel eigen premie en deel premie die wij betalen.

Pas jij bij Bovemij?


Bovemij is volop in beweging.

  • Ons cadeautje aan jou: een dag bijzonder (en dus doorbetaald) verlof wanneer je op een werkdag jarig bent.
  • Comfortabel reizen naar ons kantoor met ons fietsplan en reiskostenvergoeding.
  • Korting op onze particuliere verzekeringen, een collectieve zorgverzekering en een vergoeding van 50% (bruto) van je aanvullende premie van je ziektekostenverzekering.
  • Ruime leer- en ontwikkelingsmogelijkheden waaronder een vergoeding van eventuele studiekosten, toegang tot onze Bovemij Campus waarin je vakinhoudelijke en persoonlijke opleidingen kunt volgen en een uitgebreid vitaliteitsprogramma: Bovemij Fit.

Pas jij bij Bovemij?



Functie:manager it ops
Startdatum:03-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Manager IT OPS – Manager IT OPS Bovemij 03-11-2023

Bekijk ook andere vacatures