Vacature Managementassistent

Managementassistent in Nijmegen

Managementassistent
Nijmegen, 32-36 uur per week

Ben jij op zoek naar een veelzijdige baan in een betrokken en collegiaal team? De sector Bedrijfsvoering van Veiligheidsregio Gelderland-Zuid is op zoek naar een enthousiaste Managementassistent!

Wat ga je doen?
Als managementassistent ondersteun je de managers van Bedrijfsvoering (HRM, Financiën & Inkoop, Vastgoed & Facilitymanagement, Informatievoorziening) en de bestuurssecretaris. Je werk is ontzettend veelzijdig, niet alleen vanwege de diverse taken maar, ook door de verschillende opgaves waar de afdelingen voor staan. Jij kunt hier dus een belangrijk steentje aan bijdragen.

De werkzaamheden bij Bedrijfsvoering:

  • Je ondersteunt en ontzorgt de manager(s) met dagelijkse zaken en zorgt voor rust en structuur.
  • Je bent verantwoordelijk voor een goed lopende agenda van de manager(s) en maakt (complexe) afspraken.
  • Je leest mee in de mailbox van de manager(s) en pakt daaruit proactief taken op.
  • Je beheert diverse afdelingsmailboxen en zorgt voor afhandeling van de opdrachten en verzoeken.
  • Je bereidt besprekingen voor en bewaakt de voortgang van genomen besluiten en gemaakte afspraken. Bij enkele vergaderingen neem je deel als notulist.
  • Je zorgt voor een fijne onboarding van nieuwe collega’s.
  • Je onderhoudt contacten met collega’s en externe netwerkpartners zoals gemeenten, waarmee wordt samengewerkt.

De werkzaamheden bij het bestuurssecretariaat:
  • Je ondersteunt en ontzorgt de bestuurssecretaris en zorgt voor rust en structuur.
  • Je beheert de mailbox van het bestuurssecretariaat.
  • Je ondersteunt bij het voorbereiden van vergaderingen van het bestuur, stelt de agenda’s op, checkt stukken op volledigheid en opmaak, verzendt uitnodigingen en stukken, houdt verzendlijsten up to date, en zorgt voor goede archivering.
  • Je maakt jaarplanningen in samenwerking met andere secretariaten.

Wie zijn wij?
Je maakt deel uit van het secretariaat Bedrijfsvoering en Crisisbeheersing; een hecht team met bevlogen collega’s en passie voor hun werk. Een team dat voor elkaar klaarstaat en veel waarde hecht aan collegialiteit, betrokkenheid en een goede werksfeer.

Natuurlijk zorgen we ervoor dat je goed wordt ingewerkt en een ‘zachte landing’ maakt. Ook daarna sta je in jouw werk niet alleen, je werkt nauw samen met de managementassistentes en secretaresses van dit team.

Verder mag je ter kennismaking deelnemen aan activiteiten rondom crisisbeheersing, brandweer, ambulancezorg of bedrijfsvoering.

Wat bieden wij jou?
  • Je krijgt een salaris van maximaal € 3.588,- bij een aanstelling van 36 uur volgens schaal 7 van de salaristabel Veiligheidsregio’s en de HR21-functie Medewerker administratief & secretarieel II.
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een individueel keuzebudget van 18,63% van je bruto jaarloon dat je kunt inzetten voor o.a. verlof.
  • We vinden een goede werk-privé balans belangrijk en bieden daarvoor goede faciliteiten. Je krijgt de beschikking over een laptop en een mobiele telefoon en je hebt de mogelijkheid om zowel op kantoor als thuis te werken. Je kan aansluiten bij sportactiviteiten en we bieden een bijdrage voor je fitnessabonnement.
  • Je hebt de mogelijkheid om deel uit te maken van de crisisorganisatie: je werkt dan mee in geval van crisissituaties en doet mee aan oefeningen.


Functie:Managementassistent
Startdatum:07-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3588 – 3588
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Managementassistent Veiligheidsregio Gelderland-Zuid 07-11-2023

Bekijk ook andere vacatures