Vacature Management Secretaresse

Management Secretaresse in Nijmegen

Management secretaresse | Nijmegen

Ben jij een ervaren management secretaresse die op zoek is naar een dynamische werkomgeving in de zorg?

Wat ga je doen?
Als management secretaresse ben je dagelijks bezig met het ondersteunen van onze zorgmanagers op het gebied van organisatorische en administratieve werkzaamheden.

Dit doe je samen met je collega's met wie je ideeën uitwisselt en van wie je taken overneemt bij drukte of afwezigheid. Gezamenlijk zorgen jullie ervoor dat het management wordt ontlast en ontzorgd.

De sfeer is open, informeel, nuchter en klantgericht. De dagelijkse (operationele) drukte vraagt om samenwerking, positiviteit en de energie om zaken - met elkaar - op te pakken.

Waar ga je werken?

We behandelen cliënten zoveel mogelijk thuis. Alleen als het écht niet anders kan, nemen we cliënten op.

Het managementsecretariaat is een ondersteunende dienst aan de zorgmanagers, in dit geval van de locatie Nijmegen.

Wat bieden wij?

  • Een tijdelijk contract voor 24 uur in de week, werkdagen in overleg;
  • Goede pensioenopbouw, 8% vakantiegeld én een volledige 13e maand;
  • 166 vakantie-uren per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • Naast de vakantie-uren: jaarlijks 35 verlofuren bij een fulltime dienstverband in de vorm van een levensfasebudget. Deze uren kunnen worden gespaard of opgenomen;
  • Een jaarlijks balansbudget van €500,- naar rato van je dienstverband. Dit budget kun je besteden aan iets waar jij blij van wordt! Extra vrije dagen, een bijdrage voor een cursus of wil jij met het geld liever uit eten met vrienden? Alles wat jou helpt om in balans te blijven of komen, aan jou de keuze;
  • Een meerkeuzesysteem in arbeidsvoorwaarden; hiermee kun je je arbeidsvoorwaardenpakket gedeeltelijk zelf samenstellen. Zo bieden wij regelingen voor bijvoorbeeld sportabonnement, studie, opleiding of bijscholingsmogelijkheden, een computer voor privégebruik of (elektrische) fiets;
  • Toegang tot onze GGZ-E-learning academie, waarin diverse cursussen tot jouw beschikking zijn;
  • Een prettige en collegiale werkomgeving waarin wij onze medewerkers stimuleren om zich te ontplooien en de samenwerking met collega's en collega-instellingen op te zoeken. Wij gaan graag met onze medewerkers in dialoog en staan open voor ideeën en feedback.

Onze overige arbeidsvoorwaarden vind je hier en zijn conform CAO GGZ .

Wat vragen we van jou?

Je beschikt over een secretariële opleiding op minimaal MBO-niveau, aangevuld met relevante werkervaring, bij voorkeur in een zorgomgeving.
Je bent representatief, klantgericht en integer, je werkt accuraat en gestructureerd, je kunt prioriteiten stellen bent doortastend en stressbestendig. Je vindt het prettig om te werken in een omgeving met ruimte voor eigen initiatieven. Je kunt zelfstandig, maar ook in teamverband werken.

Neem voor meer informatie contact op met:
, S&N zuid | .
We nodigen je van harte uit om contact op te nemen.

Procedure
De vacature wordt tegelijk intern en extern gepubliceerd. Interne en externe sollicitaties worden tegelijkertijd in behandeling genomen.
Wij stellen acquisitie naar aanleiding van deze advertentie niet op prijs, delen in je netwerk wel.

Controleer regelmatig je spambox. Het kan helaas voorkomen dat onze mail daarin terecht komt.



Functie:managementsecretaresse
Startdatum:15-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Management Secretaresse Pro Persona 15-11-2023

Bekijk ook andere vacatures