Vacature klantenservice medewerker

klantenservice medewerker in Nijmegen

Hou jij ervan jezelf continu uit te dagen op je werk? Vind je het leuk om steeds nieuwe dingen te leren en deze meteen in de praktijk toe te passen? Geeft het helpen en blij maken van klanten jou energie? Dan hebben we geweldig nieuws voor je, want de vacature die je nu leest, past hier perfect bij!

Bij dit bedrijf krijg je de kans om als klantenservice medewerker aan de slag te gaan, waarbij je klanten ondersteunt bij het oplossen van problemen en het beantwoorden van vragen over betalingssystemen. Maak je geen zorgen als je nog geen ervaring hebt opgedaan in deze branche, dit bedrijf leert je namelijk alles wat je nodig hebt om klanten op de juiste manier te helpen.

Benieuwd naar wat dit bedrijf te bieden heeft? Lees snel verder en solliciteer direct!

wat bieden wij jou
  • salaris van minimaal €2716,00.- p/m obv 40 uur
  • perspectief op een vast contract bij CCV!
  • werken tussen de 28 uur en 40 uur per week
  • 50% op kantoor in Arnhem en 50% thuis aan het werk
  • flexibel werkrooster
  • organisatie voor leuke teamuitjes
wie ben jij

Als klantenservice medewerker ben jij een uitstekende luisteraar en je kunt je klanten vriendelijk en professioneel adviseren. Je bent georganiseerd en multitasken gaat je makkelijk af. Uitdagingen schrikken je niet af en je voelt voldoening wanneer je samen met je team doelen behaalt. Voor jou is samenwerking echt belangrijk.

  • jij hebt minimaal mbo 4 werk- en denkniveau
  • jij weet hoe de klantenservice werkt en hebt hier bij voorkeur al ervaring in opgedaan
  • je kan snel schakelen tussen verschillende systemen en werken met een computer is jou niet vreemd
  • na het instromen bij CCV ben je de eerste vijf weken minimaal 32 uur, doordeweeks beschikbaar, om ingewerkt te worden
  • per december stroom jij in voor je nieuwe baan!
wat ga je doen

Als klantenservice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor ondernemers in Nederland en België. Je neemt verschillende taken op je, behoudt het overzicht en kunt snel schakelen.

Je rol als klantenservice medewerker omvat het verstrekken van informatie over de betaalsystemen van dit bedrijf. Je beantwoordt diverse vragen en biedt oplossingen voor technische problemen en storingen. Voornamelijk gebeurt dit via de telefoon, maar ook via chat, e-mail en sociale media. Daarbovenop zorg je ervoor dat jouw administratie altijd goed georganiseerd is! Met al deze diverse taken is geen dag hetzelfde bij dit bedrijf.

Als medewerker in de klantenservice maak je deel uit van een zelfstandig team van collega's die elkaar ondersteunen. Samen werken jullie intensief om alle klantvragen op de best mogelijke manier te behandelen. Naast het behalen van geweldige teamresultaten, hechten jullie ook veel waarde aan een positieve werksfeer.

  • klantcontact per telefoon, chat, mail en sociale media
  • tijdens je klantgesprekken los jij storingen op voor verschillende betaalsystemen van CCV
  • jij geeft advies over het aanschaffen van passende betaaloplossingen en bent dé vraagbaak voor informatie en wijzigingen
  • het op orde houden van de administratie hoort ook bij jouw takenpakket
waar ga je werken

Elke dag zorgt dit bedrijf voor de verwerking van miljoenen betalingen. Misschien heb je zelfs vandaag al met je bankpas, creditcard of telefoon via dit bedrijf betaald. Om dit te realiseren, is het voor dit bedrijf in Arnhem essentieel om betrouwbaar en innovatief te zijn. Dit houdt in dat ze voortdurend zoeken naar de nieuwste technologieën en nauwlettend volgen wat er in de maatschappij gebeurt. Dit zie je ook terug in de werkomgeving waarin je terechtkomt. Je maakt deel uit van een organisatie met grootse ambities. Bij dit bedrijf kijkt men vol verwachting naar wat de toekomst in petto heeft!

Op de werkvloer heerst een prettige sfeer waarbij dit bedrijf zorgt voor open communicatie tussen teamleiders en medewerkers. Persoonlijke aandacht voor medewerkers staat hoog in het vaandel, wat de werkomgeving ten goede komt.

Als klantenservice medewerker krijg je een uitgebreide training op het kantoor in Arnhem. Daarna is er de mogelijkheid om ook vanuit huis te werken.

  • tijdens je inwerkperiode volledig op kantoor aan het werk
  • na je inwerkperiode de mogelijkheid om 50% thuis te werken
  • na je inwerkperiode werk jij ook met onregelmatige diensten, hier krijg jij een mooie toeslag voor!
  • veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling
  • reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding wordt voor jou geregeld
sollicitatie

Heeft de functie van klantenservice medewerker bij dit bedrijf je enthousiast gemaakt? Aarzel dan niet en solliciteer direct! Je kunt solliciteren via de sollicitatieknop door jouw CV en motivatie toe te voegen.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Klantenservice medewerker, Customer service medewerker
Startdatum:03-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. klantenservice medewerker Randstad 03-11-2023

Bekijk ook andere vacatures