Incident, Problem & Change IPC) Manager - Tech & Change
Ben jij een gepassioneerde, proactieve zelfstarter met een aantal jaar ervaring in een soortgelijke functie? Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waarin men met de nieuwste technologieën werkt? Vind jij het een uitdaging om mee te denken in het auditproces, en hierin bij te dragen aan het leggen van een fundament binnen onze organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Incident, Problem & Change IPC) Manager - Tech & Change
Ben jij een gepassioneerde, proactieve zelfstarter met een aantal jaar ervaring in een soortgelijke functie? Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waarin men met de nieuwste technologieën werkt? Vind jij het een uitdaging om mee te denken in het auditproces, en hierin bij te dragen aan het leggen van een fundament binnen onze organisatie?
Wij verbinden de 10.000 Nederlandse mobiliteitsbedrijven met de 10 miljoen consumenten. Zo helpen we de consument aan betrouwbare mobiliteit en helpen we de branche succesvol ondernemen. We bieden oplossingen die branche en consument dichter bij elkaar brengen. Van verzekeringen tot financieringen, van data tot online portalen. Zo versterken we de band van rijdend Nederland, en helpen we Nederland vooruit.
Taken en verantwoordelijkheden
Als IPC manager bekleed je een brede en verantwoordelijke rol binnen de organisatie. Je hebt de focus op problem management, incident management en changeprocessen. Vanuit je rol ben je verantwoordelijk om vanuit bestaande (IPC) processen een standaard werkwijze voor de hele organisatie op te stellen en implementeren welke voldoen aan geldende wet- en regelgeving. Je creëert draagvlak voor het uitvoeren van het totale IPC-proces en zorgt daarbij voor de juiste rapportage over de uitvoering. De core applicatie voor IPC-processen binnen de organisatie is ServiceNow. Vanuit je rol zal je nauw samenwerken met de Product Owner ServiceNow. Verder ben je verantwoordelijk voor het Change Advisory Board (CAB) overleg, welke je organiseert. Optimale interne en externe communicatie omtrent changes is van groot belang. Je zorgt voor duidelijkheid rondom changes bij de verschillende teams en ondersteunt service delivery management in de afstemming met afnemers. Tevens waarborg je dat een actuele planning beschikbaar is van elke geautoriseerde change, rekening houdend met de SLA-afspraken.
Je zorgt ervoor dat het IPC proces optimaal verloopt en dat de vraag van de klant opgeleverd wordt conform verwachting van de klant. Een greep uit je takenpakket:
De collega's in het team zijn proactieve en energieke mensen die sterk in hun schoenen staan en een positief kritische houding aan durven te nemen. Daarnaast is humor en samenwerken met elkaar vanzelfsprekend. Leren en ontwikkelen staan hoog in het vaandel in dit team, waardoor je het maximale uit jezelf kunt blijven halen. Je maakt dus onderdeel uit van een professioneel team met veel kennis en passie voor het vak.
Wij verbinden de 10.000 Nederlandse mobiliteitsbedrijven met de 10 miljoen consumenten. Zo helpen we de consument aan betrouwbare mobiliteit en helpen we de branche succesvol ondernemen. We bieden oplossingen die branche en consument dichter bij elkaar brengen. Van verzekeringen tot financieringen, van data tot online portalen. Zo versterken we de band van rijdend Nederland, en helpen we Nederland vooruit.
Taken en verantwoordelijkheden
Als IPC manager bekleed je een brede en verantwoordelijke rol binnen de organisatie. Je hebt de focus op problem management, incident management en changeprocessen. Vanuit je rol ben je verantwoordelijk om vanuit bestaande (IPC) processen een standaard werkwijze voor de hele organisatie op te stellen en implementeren welke voldoen aan geldende wet- en regelgeving. Je creëert draagvlak voor het uitvoeren van het totale IPC-proces en zorgt daarbij voor de juiste rapportage over de uitvoering. De core applicatie voor IPC-processen binnen de organisatie is ServiceNow. Vanuit je rol zal je nauw samenwerken met de Product Owner ServiceNow. Verder ben je verantwoordelijk voor het Change Advisory Board (CAB) overleg, welke je organiseert. Optimale interne en externe communicatie omtrent changes is van groot belang. Je zorgt voor duidelijkheid rondom changes bij de verschillende teams en ondersteunt service delivery management in de afstemming met afnemers. Tevens waarborg je dat een actuele planning beschikbaar is van elke geautoriseerde change, rekening houdend met de SLA-afspraken.
Je zorgt ervoor dat het IPC proces optimaal verloopt en dat de vraag van de klant opgeleverd wordt conform verwachting van de klant. Een greep uit je takenpakket:
De collega's in het team zijn proactieve en energieke mensen die sterk in hun schoenen staan en een positief kritische houding aan durven te nemen. Daarnaast is humor en samenwerken met elkaar vanzelfsprekend. Leren en ontwikkelen staan hoog in het vaandel in dit team, waardoor je het maximale uit jezelf kunt blijven halen. Je maakt dus onderdeel uit van een professioneel team met veel kennis en passie voor het vak.
Functie: | ipc manager |
Startdatum: | 06-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.