Vacature Inkoopadviseur

Inkoopadviseur in Nijmegen

Senior adviseur inkoop en aanbestedingen

Referentienummer: FAVAC2023 Startdatum: 13-11-2023 Sluitingsdatum: 30-11-2023 Opleiding HBO Salaris Max € 5.725,- Uren 32/36 uur Afdeling Financiën

Reageer tot en met 30-11-2023

Wij zijn toegewijd aan het creëren van een duurzame en leefbare omgeving voor onze inwoners en streven naar een positieve impact op het milieu en de maatschappij. Voor 500 miljoen koopt de gemeente Nijmegen jaarlijks producten, werken en diensten in voor de stad. Belangrijk daarbij is dat de aanbestedingsprocessen goed verlopen. Als Inkoopadviseur ben jij daarin de specialist. Jij adviseert en zorgt dat de juiste keuzes worden gemaakt en onze inkopen voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dit is in samenwerking met het projectteam.

Wat ga je doen?

Als Inkoopadviseur voer je binnen een multidisciplinair team inkooptrajecten uit volgens verschillende procedures, om zodoende een grote diversiteit aan producten, diensten en werken te contracteren. Dit doe je o.a. voor de domeinen fysiek, sociaal, facilitair en ICT. Je werkt aan doelmatige, rechtmatige en duurzame oplossingen voor jouw interne klanten en opdrachtgevers. Ook voel je goed aan welke politieke en bestuurlijke belangen er spelen. Je bent sparringpartner van je collega-Inkoopadviseurs op inhoudelijke werkzaamheden.

Verder krijg je de mogelijkheid om:

  • Mee te denken over de doorontwikkeling van de inkoopfunctie van de gemeente;
  • Jezelf, als je dat wil, te specialiseren binnen een bepaalde inkoopcategorie;
  • Jouw kennis en ervaringen te delen met je collega's, zodat we leren van elkaar. Dat doen we ook door het bieden van ruime opleidings- en ontwikkelmogelijkheden, waarbij er niet alleen aandacht uitgaat naar inhoudelijke kennis, maar zeker ook naar competentieontwikkeling.

Wie zijn wij?

Wij zijn een gedreven en enthousiast team van 7 inkoopadviseurs en worden ondersteund door een medewerker inkoop. We werken hard, maar vergeten niet om het samen leuk te hebben in een informele en collegiale sfeer. We zijn altijd op zoek naar de meest passende oplossing en zoeken elkaar regelmatig op om hierover te sparren.

Wat bieden wij jou?

Werken bij de gemeente Nijmegen doe je vanuit je hart en daar belonen wij je graag voor. Benieuwd wat je ervoor terug krijgt? Lees dan verder!

  • Een mooi salaris in schaal 11! Afhankelijk van jouw ervaring ontvang je een salaris tussen de € 4.020,- en € 5.725,- bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur.
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% per jaar. Extra dagen bijkopen behoort dus tot de mogelijkheden.
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op vast, voor 32 tot 36 uur per week.
  • Een hybride manier van werken. Jij past jouw werkplek en tijden aan zodat het past bij jouw functie en persoonlijke situatie.
  • Een mooi opleidingsaanbod. We bieden je de ruimte om je te kunnen blijven ontwikkelen en het beste uit jezelf te halen. Zowel fysiek als digitaal. De keuze is aan jou!

Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden?Klik dan hier

Wie zoeken wij?

Je weet een advies op verschillende niveaus helder over te brengen en bent in staat om mensen te overtuigen. Je kunt goed plannen en organiseren en behoudt onder werkdruk het overzicht. Op een natuurlijke manier schakel je tussen allerlei niveaus binnen de organisatie. Je bent een teamspeler, zorgt voor verbinding en weet relaties te leggen en te onderhouden. Binnen de kaders van wet- en regelgeving neem jij zelf initiatief en vind je creatieve oplossingen om zo een maximale impact te realiseren.

Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal een hbo opleiding, bij voorkeur aangevuld met een relevante inkoopopleiding, zoals de minor Inkoop of NEVI;
  • Kennis en ervaring op het gebied van inkoop, bij voorkeur in een publieke organisatie;
  • Ervaring met het zelfstandig uitvoeren van Europese aanbestedingstrajecten.

Waar kom je te werken?

Werken bij de gemeente Nijmegen doe je vanuit je hart. Omdat je graag meedeint met het ritme van de stad. Als onderdeel van een bruisend geheel. Als je struint door het Kronenburgpark of uitkijkt over de Waal. Verbonden met- en verantwoordelijk voor een oude stad die niet stil kan blijven staan. Een stad met een prachtige historie en een nog mooiere toekomst. Want hier blijven mensen zichzelf keer op keer uitvinden. Hier is ruimte om te experimenteren en van elkaar te leren. Je krijgt het vertrouwen om je werk op jouw manier te doen. Zodat de oudste stad van Nederland voorop blijft lopen. Zonder daarbij iemand achter te laten. Want Nijmegen is van ons. Voor iedereen met hart voor de stad. En oog voor de toekomst.

Word jij ook enthousiast bij het lezen van deze vacature? Solliciteer dan direct! Je kan reageren tot en met 30 november 2023. De gesprekken vinden plaats op 6 december. Heb je toch nog vragen? , vertelt je graag meer! Je kan haar bereiken via: / .



Functie:inkoopadviseur
Startdatum:13-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4020 – 5725
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Inkoopadviseur Gemeente Nijmegen 13-11-2023

Bekijk ook andere vacatures