1. Retention
Dit is de fase die direct start nadat de aankoop heeft plaatsgevonden. De klant heeft in deze fase jouw bedrijf nog top-of-mind zitten, dus is het zaak om de klant proactief te benaderen met bijvoorbeeld support en service.
2. Loyalty
Bij voldoende respons op de uitingen in de Retention fase, heeft de klant de potentie om door te dringen tot de laatste fase: Loyalty. In deze fase worden klanten opgeleid tot promoters . De gebruiker zal op dit moment open staan om positieve feedback te geven, content te delen en jouw bedrijf te promoten.
Samen met deze organisaties werken wij continu aan online groei en verbetering
Logo SPRO
Benieuwd hoe wij ook uw organisatie online kunnen laten groeien? Neem contact met ons op!
Tools en platformen
Google PartnerFunctie: | google partner |
Startdatum: | 19-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Nijmegenleeft
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Nijmegen via Nijmegenleeft.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Nijmegenleeft.nl.
© Nijmegenleeft.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.