Vacature Adviseur

Adviseur in Ubbergen

Adviseur Entreeteam Ubbergen/Arnhem

Adviseur entreeteam - Ubbergen/Arnhem

Ben jij iemand die hulpvraag kan matchen met de juiste hulpvorm? Ben je pas tevreden als je onze kinderen op een veilige en warme plek hebt geplaatst? Zoek je, om dit te bereiken, graag de samenwerking op met verschillende partijen? Dan zijn zij op zoek naar jou!

Het team

Het Entreeteam is het expertisecentrum van entrea lindenhout ten aanzien van verblijfsmogelijkheden en dienstverleningsvormen en biedt informatie aan (potentiële) cliënten, opdrachtgevers, collega zorgaanbieders en aan medewerkers van entrea lindenhout.

Voor dit team zoeken wij per zo spoedig mogelijk een:

Wat ga je doen?

Als adviseur Entreeteam ben jij het aanspreekpunt betreffende onze zorg- en dienstverlening en verantwoordelijk voor de telefoondienst, het logistieke proces van aanmelding, bij opname en doorplaatsing(en) van cliënten in crisissituaties. Het betreft een kantoorfunctie waarin je gedurende de hele dag telefonisch en via de mail beschikbaar moet zijn.

Dit betekent:

  • aannemen en coördineren van acute crisissituaties zowel in- als extern;
  • als aanspreekpunt fungeren voor (potentiële) cliënten, wijkteams, (huis)artsen, gemeentes, GI's, overige zorgaanbieders en interne collega's;
  • beantwoorden van alle zorg gerelateerde vragen die binnenkomen via telefoon, post, mail, website e.d.;
  • advies en informatie geven op diverse niveaus over keuzemogelijkheden en alternatieven voor hulpvragen en over praktische zaken aangaande jeugdzorg;
  • in behandeling nemen van verzoeken tot aanmelding of (over)plaatsing, mogelijke oplossingen in kaart brengen en betrokkenen adviseren over de voor- en nadelen van de diverse opties;
  • op verzoek van managers ondersteuning bieden op diverse fronten en tevens knelpunten signaleren in de vraag- en aanbodsturing en adviezen geven ter verbetering daarvan aan het management;
  • het bijwonen van diverse (werk)overleggen en soms het organiseren hiervan;
  • overzicht houden en op de hoogte zijn van de bezetting en de verwachtte in- en uitstroom van de ambulante hulpvormen en de verblijfsmogelijkheden binnen entrea lindenhout;
  • samenwerkingsrelaties onderhouden met in- en externe partners (o.a. collega aanbieders);
  • op de hoogte blijven van de relevante ontwikkelingen binnen de jeugdzorg, de sociale kaart en kennis hebben van ons hulpaanbod en de methodieken.

Wat neem je mee?

Wij vinden het belangrijk dat medewerkers van entrea lindenhout vraag-, ontwikkelings-, resultaat- en samenwerkingsgericht zijn. Daarnaast vragen wij:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • kennis van de lokale en regionale sociale kaart en het gemeentelijk beleid met betrekking tot de organisatie van de jeugdhulp;
  • dienstverlenende en klantgerichte houding;
  • het vermogen samenwerking te vinden in een omgeving waarin meerdere partijen actief zijn;
  • pragmatische instelling en organisatorische kwaliteiten;
  • effectief en secuur kunnen werken;
  • kunnen presteren onder tijdsdruk;
  • positief kritisch durven zijn;
  • goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • werkervaring als hulpverlener binnen de jeugdhulpverlening.

Wij bieden jou!

  • Een tijdelijk contract voor 1 jaar en een salaris in schaal 9 van minimaal € 3.042,75 en maximaal € 4.544,51 bruto per maand bij een werkweek van 36 uur;
  • Een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan en diverse collectieve verzekeringen waaronder een zorgverzekering;
  • Aandacht voor en mogelijkheden tot leren en ontwikkelen middels ons opleidingenportaal en uitgebreid intern en extern scholingsaanbod;
  • Een kans om (in)direct verschil te maken in het leven van een kind;
  • De mogelijkheid om aan de slag te gaan binnen een enthousiast zelforganiserend team.

Hebben we jou nieuwsgierig gemaakt?

Dan ontvangen we jouw CV en korte motivatie graag voor 19 februari 2024 via de solliciteerbutton. Heb je inhoudelijke vragen over de functie, neem dan contact op met het Entreeteam via telefoonnummer . Zij beantwoorden graag je vragen. De gesprekken zijn op 21 en/of 22 februari 2024.

Acquisitie niet gewenst

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Een ontwikkelassessment van Peter Vonk wordt na indiensttreding afgenomen.

Onze gezinnen en kinderen zijn van heel verschillende komaf en achtergrond. Van stad tot platteland, van jong tot oud, van traditioneel tot modern, van westerling tot wereldburger. Hoe meer verschillende collega's wij hebben, hoe beter wij de connectie kunnen maken en hoe beter onze hulpverlening wordt. We streven dus naar een personeelsbestand dat een afspiegeling is van de jongeren en gezinnen die wij begeleiden en behandelen. - Bij ons kan je gewoon jezelf zijn, je bent welkom!

  • Nummer: 337
  • Locatie: Heijenoordseweg 1, 6813GG, Arnhem, Netherlands
  • Functiecategorie: Administratief
  • Dienstverband: Jaarcontract met uitzicht op verlenging
  • Uren per week: 24
  • Opleidingsniveau: HBO
  • Salaris: € 3.042,75 minimaal en €.4.544,51 maximaal
  • Contactpersoon vacature:

  • [javascript protected email address]
© 2024 entrea lindenhout

Functie:adviseur
Startdatum:26-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3042 – 3042
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Nijmegenleeft

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de nijmegenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Adviseur Entrea/Lindenhout-groep 26-01-2024

Bekijk ook andere vacatures