Ondanks de grote populariteit van online shoppen, willen veel mensen toch de producten graag eerst in het echt zien, uitproberen of passen voordat zij een aankoop doen. Dat de combinatie van een webwinkel en een fysieke vestiging elkaar versterkt, merkt ook Annadiva –lingerie en badmode specialist. De retailer, die drie jaar geleden begonnen is als webwinkel, merkt in haar fysieke vestiging in Nijmegen een grote toeloop uit het hele land. Annadiva gaat potentiële klanten nu nog extra stimuleren door van het bezoek aan de winkel een compleet dagje Nijmegen te maken.

Mensen verleiden
Mariëlle van Werven van Annadiva licht dit toe: “Als mensen van ver komen, dan komen ze niet alleen voor onze winkel. Je knoopt er meteen een bezoekje aan andere winkels aan vast en gaat ergens lekker wat eten of drinken. Hoe beter wij Nijmegen als winkelstad op onze website weten te verkopen, des te groter de kans dat we mensen verleiden om naar onze winkel in Nijmegen te komen.”

Nijmegen wordt in de etalage gezet
“Vaak zie je dat online winkels met een fysieke vestiging een wat saaie winkelpagina op hun site hebben. Je vindt het adres en de openingstijden en daar houdt het dan meestal mee op. Als Annadiva hebben we daar bewust meer energie ingestoken. De pagina is opgemaakt, vertelt duidelijk hoe je kunt reizen naar Nijmegen en waar je kunt parkeren en al het moois van Nijmegen wordt in de etalage gezet.”

Speciale shopping pagina
Verder is op www.annadiva.nl een shopping pagina opgenomen. Daarop zijn andere leuke winkels en eetcafeetjes en restaurants in het centrum van Nijmegen opgenomen. “Zo promoten we als het ware samen Nijmegen als winkelstad. Er is nog meer ruimte op de site, dus meer deelnemers zijn welkom”.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.