GROESBEEK – Op vrijdag 11 juli zijn door wethouder Theo Giesbers namens gemeente Groesbeek, Bastiaan Overeem namens het Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen (RBT KAN) en Stichting Toerisme En Recreatie (STER) Groesbeek ondernemers de eerste banieren onthuld van de tweejarige communicatiecampagne ‘Groesbeek is…’

‘Groesbeek is…’
De communicatiecampagne maakt onderdeel uit van het programma sociaaleconomische versterking van Groesbeek. De campagne is primair gericht op de regio in een straal van 40 km rondom Groesbeek. Het doel is om (potentiele) bewoners en bezoekers bewust te maken van de mogelijkheden in Groesbeek op de thema’s: Winkelen, Wandelen, Wonen, Historie, Wijn en Genieten.

Online campagne
Het centrum van Groesbeek is tijdens de Vierdaagse feestelijk aangekleed met banieren en een grote vlag aan de klokkentoren van het gemeentehuis. Daarnaast is de website groesbeekisgenieten.nl gelanceerd. Met de lancering van de website is ook een start gemaakt met de online campagne. Met de inzet van sociale media (#groesbeekisgenieten) zal de online campagne verder versterkt worden.

Samenwerking
Voor het succes van de campagne is samenwerking het toverwoord. Om potentiele bewoners en bezoekers een warm welkom te geven zijn inwoners, medewerkers en ondernemers aan zet. Door samen te werken op de verschillende thema’s is het mogelijk om een eenduidig verhaal te vertellen. Het is voor ondernemers mogelijk om de uitingen van de campagne te gebruiken in de eigen communicatie. Voor meer informatie neem contact op met RBT KAN.

2 thoughts on “Communicatiecampagne ‘Groesbeek is…’ gestart met de thema’s historie, wandelen en wijn”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.